На відміну від особистої сторінки, бізнес-акаунт в Instagram дає власнику ключові інструменти для просування в соцмережах — рекламу й аналітику. Редакція AIN.Business розповідає, як створити й налаштувати сторінку бізнесу в Instagram, а також як правильно використовувати її можливості.
Як створити бізнес-акаунт в Instagram
Створити сторінку бізнесу у Facebook
Бізнес-акаунт в Instagram потрібно прив’язати до сторінки у Facebook, щоб отримати доступ до статистики та запускати рекламу.
Треба зайти у свій обліковий запис Facebook і в меню знайти вкладку «Сторінки» — «Створити сторінку».
- Обрати категорію: наприклад, магазин меблів або сервіс доставки їжі.
- Придумати назву: зазвичай, це назва магазину або бренду.
- Додати посилання на сайт, якщо він у вас є.
- За бажання встановити фото профілю та обкладинку.
Мініатюра фотографії профілю обріжеться до 40*40 px, тому краще зробити логотип не довшим за 20 px і розмістити його по центру. Розмір обкладинки дорівнює 820*312 px, але на смартфонах картинка буде відображатися в межах 640*360 px.
Сторінку створено. Якщо хочете розвивати тільки Instagram, цього досить.
Для просування бізнесу і у Facebook варто оформити сторінку, підключити Commerce Manager (у ньому керують асортиментом і переглядають статистику), а також налаштувати сам магазин із каталогом товарів.
Змінити тип облікового запису Instagram
У вже створеному акаунті Instagram зайдіть у «Налаштування» — «Обліковий запис» — «Перейдіть на професійний обліковий запис».
- Виберіть категорію свого бізнесу, наприклад, магазин одягу, товари для домашніх тварин або юридичні послуги.
- Позначте тип професійного облікового запису: бізнес або автор (для публічних осіб, блогерів і лідерів думок).
- Додайте контактну інформацію: пошту, телефон та робочу адресу, якщо у вас є офлайн-відділення.
- Підключіть бізнес-сторінку Facebook. Якщо у вас налаштований Центр облікових записів Facebook (простими словами, ви зв’язали цей акаунт Instagram зі своїм обліковим записом у Facebook), то ваша бізнес-сторінка Facebook підтягується автоматично.
Готово. Ви тільки що створили бізнес-акаунт Instagram.
Якщо не вдається прив’язати Facebook, знайдіть у налаштуваннях Facebook-сторінки «Ролі керівників» та переконайтеся, що ви — адміністратор сторінки. Можна спробувати інший спосіб:
- В Instagram поки натисніть «Не підключати до Facebook зараз».
- Зайдіть у налаштування Facebook-сторінки.
- Оберіть Instagram — «Зв’язати акаунти».
- Введіть облікові дані, щоб увійти в акаунт Instagram.
- Тепер ваші бізнес-сторінки зв’язані.
Як налаштувати бізнес-акаунт Instagram
Тепер, коли бізнес-акаунт в Instagram готовий, треба зробити його зручним і доступним для користувачів.
- Заповніть свій профіль.
- Підпишіться на схожі облікові записи.
- Запросіть друзів підписатися на сторінку.
- Зробіть перший допис.
Додайте способи зв’язку. У профілі з’явиться кнопка «Зв’язатися», яка при натисканні показуватиме користувачу ваш телефон, пошту й адресу. За бажання контактну інформацію, як і категорію сторінки, можна приховати.
Існують ще кнопки дії «Забронювати» та «Резервувати». Утім, вони перекидають користувачів не на ваш сайт, а на різні букінгові сервіси на кшталт Appointy, MyTime чи Resy.
Які можливості дає бізнес-акаунт Instagram
Статистика
Є показники активності облікового запису: відвідування профілю, натискання на кнопки зв’язку, охоплені облікові записи (кількість унікальних користувачів, які хоча б раз бачили будь-який із дописів) та покази (враховують кожен перегляд, навіть якщо користувач той самий).
Можна моніторити, як заходить контент. Кожен допис, розповідь та IGTV-відео, крім охоплень і показів, мають такі метрики: збереження, поширення, кліки на профіль і сайт. Є дані про джерела показів: скільки користувачів побачило допис на вкладці «Головна», «Цікаве» або прямо в профілі.
Статистика показує вік, стать і географію вашої аудиторії, а також її приріст за певний проміжок часу та години/дні найбільшої активності.
Реклама
Щоб запустити рекламу, треба обрати ціль: збільшити відвідування профілю, сайту або отримати більше повідомлень. Можна скористатися таргетингом Instagram або ж налаштувати власні параметри. Протягом тижня реклами вартістю $5 на день соцмережа обіцяє залучити від 3 до 8 тисяч охоплень. Бюджет і тривалість можна змінювати.
Крім того, бізнес-акаунт Instagram дозволяє постити брендований контент, тобто схвалювати чужі запити на позначки вас як бізнес-партнера та надсилати свої.
Instagram Shopping
Сервіс дає змогу створити віртуальний торговельний майданчик. Ви маркуєте продукти в дописах спеціальними тегами, а користувачі, натиснувши на них, переходять на сторінку з описом товару, ціною та посиланням на сайт.
Наразі в Україні ця функція недоступна.
Зручне управління сторінками
З’являється доступ до Facebook Business Suit – єдиного центру керування сторінкою Facebook та пов’язаними акаунтами в Instagram і WhatsApp. У ньому можна:
- створювати готові шаблони відповідей і прив’язувати їх до комбінації клавіш;
- відповідати на повідомлення та коментарі;
- запускати рекламу;
- переглядати та редагувати контактну інформацію про клієнтів;
- публікувати дописи одночасно на двох платформах;
- синхронізувати контактні дані компанії: зміни, внесені в одному додатку, відобразяться й у іншому.