У червні в Києві, на території ВДНГ відкриється новий концертний майданчик. Він називатиметься Järd. Його запускають спільно концертна агенція H2D та бренд Jägermeister.
AIN.Business розпитав засновника агенції Сергія Малецького про те, яким буде майданчик, на яких умовах його відкривали та скільки людей він вміщуватиме.
Як у цей проєкт зайшов Jägermeister? Це була більше чия ініціатива?
Ми давно співпрацюємо із компанією Jägermeister, того не можу сказати, що ми довго й нудно шукали партнера. Насправді, ідея поп-ап клубу виникла у нас ще 2017-2018 року. Ми пропрацювали її з усіх боків та планували реалізацію на іншій локації. Тоді ж обговорювали її з бренд-командою. З різних причин проєкт не був реалізований, але, як видно тепер, ідея просто чекала на свій час та нарешті дочекалася.
Яка орієнтовна місткість майданчика?
Перед стартом ми враховували карантинні обмеження та строки реалізації проєкту, тож на виході маємо кілька конфігурацій. Ми розділили наш літній сезон на два періоди: коли сцена буде меншою (стоячи – до 2000 людей, сидячи – до 600), та велика сцена (стоячи – до 4000 людей, сидячи – до 1000 місць). Звісно ж, це все з урахуванням карантинних обмежень.
Наскільки принциповим є розташування майданчика сьогодні? Чи це впливає на продажі, чи люди готові їхати далі від центру заради артиста?
Мій досвід, а також світовий досвід демонструють, що наші глядачі готові їхати далеко за місто заради можливості побачити улюбленого артиста на стадіоні. Зазвичай такі споруди будують поблизу міст, тож і дістатися туди не складно. І це вже не кажучи про людей, які летять в інші країни або на інші континенти по емоції.
У нашому випадку – ВДНГ знаходиться у 20-и хвилинах машиною від центра. Та в 5 хвилинах від метро. Мені здається, це прекрасне розташування. До того ж є величезний паркінг, інші розваги, інфраструктура ВДНГ – вони тільки доповнюють атмосферу.
Оскільки майданчик знаходиться на території ВДНГ — ви його в них орендуєте? Чи використовуєте, наприклад, під зобов’язання ремонту?
У нас нема жодних зобов’язань по ремонту перед ВДНГ. Оскільки ми розташувалися на території перед 19-м павільйоном, більш відомим як локація «Кураж», а вони вже кілька років резиденти ВДНГ, то я одразу зустрівся з Оленою Гудковою (засновниця «Куража» – прим.ред.). Ми давно з нею дружимо. Домовлятися про цю ідею ми почали з ними, бо вони вклали багато грошей, енергії та сил в розбудову свого «житла». У нас є взаємна повага, тож ми знайшли компромісний варіант роботи. А далі залишилися деталі.
Якщо не секрет, яка орієнтована вартість оренди такого майданчика може бути для артиста? Принаймні порядок цін?
Оскільки майданчик ми готували передусім для себе (мається на увазі – проведення власних концертів, а не здача в оренду – прим.ред.), то й робили добре, щоб було how2do, як ми кажемо в команді. Ми оснастили її одним із найкращих комплектів техніки, взяли в довгострокову оренду забори, контейнери, стільці й інше обладнання. Це значно збільшило собівартість, але нам вдалося зберегти ринкову вартість. Тож я би сказав, що врешті з нами працювати буде вигідніше, ніж з конкурентними майданчиками схожої місткості. Якщо хтось захоче зробити у нас концерт, їм не треба буде витрачати багато грошей на облаштування території. Звісно, якщо мова про концерт із базовими умовами.