«Еко-Лавка» — це найбільша мережа магазинів здорового харчування в Україні. Зараз вона налічує 98 магазинів у 17 містах. Асортимент «Еко-Лавки» — натуральні та екологічно чисті продукти: крупи, горіхи, олія, консервація, молочка, корисні солодощі, а також органічна косметика та безпечна побутова хімія.

Редакція AIN.Business зробила короткий гайд, як відкрити «Еко-Лавку» по франшизі.

Ціна питання

  • Щоб відкрити «Еко-Лавку», потрібне передусім приміщення від 20 до 70 кв. м. Магазин можна запустити за місяць-півтора.
  • Інвестиції в точку складають 650 000 – 750 000 грн. Вони мають окупитися за 1-2 роки.
  • Паушальний внесок становить 65 000 грн. Роялті – 3% від обороту щомісяця. 

Процес запуску магазину

  1. Заявка

Потенційний партнер знайомиться з умовами співпраці на сайті та заповнює заявку. «Еко-Лавка» зв’язується з ним протягом дня.

  1. Зустріч

На ній власник франшизи розповідає про особливості процесів у компанії, дає партнеру бізнес-план для успішного старту, а також пакет навчальних матеріалів.

  1. Підготовка

Партнер має знайти приміщення. Йому допомагають визначитися з локацією та обладнати магазин. Разом з юристами та бухгалтерами компанії партнер обирає форму діяльності, реєструє своє підприємство та організовує роботу з податковою. Далі – найм працівників.

  1. Навчання

«Еко-Лавка» проводить стажування для франчайзі та майбутнього персоналу магазину. Партнеру пояснюють, як вести управлінський облік (продажі, надходження, рух товарів і грошових коштів, виплату заробітних плат, щомісячний фінансовий баланс і розрахунок рентабельності).

  1. Старт

Партнер запускає магазин. Команда «Еко-Лавки» супроводжує його упродовж усієї діяльності.


Раніше редакція AIN.Business публікувала інструкцію, як відкрити «М’ясомаркет» по франшизі.