Дослідницька компанія GT Partners Ukraine випустила звіт за перший квартал 2021, де проаналізувала, які продуктові ритейлери відкрили найбільше нових точок і на котрі формати вони зробили ставку. Загалом у дослідженні розглянули 175 FMCG операторів (продавців товарів широкого вжитку) на українському ринку. Про це повідомляє видання RAU.
У трійці лідерів за загальною кількістю магазинів опинилися «АТБ-маркет», Fozzy Group і VolWest Retail, який розвиває мережі «Наш край» і Spar.
Крім того, у дослідженні з’ясували, які FMCG оператори відкрили найбільше магазинів тільки за перший квартал цього року.
- Найшвидшими темпами розвивається мережа магазинів біля дому «Коло». Від березня минулого року вона запустила 121 нову точку. За останній рік «Коло» зросло майже вдвічі і тепер наздоганяє «Наш Край» та Spar.
- Поповнили список лідерів за темпами зростання Novus і «Домашній маркет». Швидкий розвиток першого пов’язаний з переформатуванням магазинів мережі Billa. «Домашній маркет» з 15 новими точками зрівнявся в темпах розвитку з найбільшим продовольчим ритейлером – «АТБ».
- Попри те що Fozzy Group перебуває на другому місці за кількістю магазинів, до рейтингу ритейлерів з найшвидшими темпами росту вона не ввійшла. На відміну «АТБ», Fozzy Group розвиває різні формати й бренди: магазини біля дому «Фора», супермаркети «Сільпо», дискаунтери «Thrash! Траш!», гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, а також преміальні маркети Le Silpo і Favore. З початку року компанія відкрила 9 магазинів – на 2 більше, аніж рік тому. Утім, цьогоріч поріг – щонайменше 10 магазинів за 3 місяці.
- «Делві» й «Box Експрес-маркет» тримаються на одному рівні та зберігають попередні темпи розвитку.
Днями видання Retailers склало рейтинг найбільш відвідуваних торговельних центрів України.