«Українську товарну біржу часнику та цибулі» запустили як спеціалізовану платформу, щоб продавати виключно ці овочі. Майданчик об’єднає виробників з покупцями та дозволить фермерам просувати товар на міжнародні ринки. Проєкт створила «Асоціація виробників та експортерів часнику», повідомляє профільне видання AgroPortal.
Як працює біржа
За принципом маркетплейсу. Продавець вказує сорт, ціну, вагу партії, а також зазначає своє місто й способи оплати. Можна додати фото продукції та інформацію про сертифікати – фітосанітарний або, наприклад, HASSP (про безпеку на виробництві). До 15 липня оголошення розміщують безкоштовно.
Покупець може відсортувати товар за фільтрами пошуку, надіслати повідомлення потрібному виробнику або розмістити оголошення про купівлю. Крім того, на сайті є графік з даними, як змінюється середня ціна на кг часника й цибулі щомісяця.
Чому це важливо
«На перший погляд, це базовий набір звичайного торгового майданчика, але згодом ми будемо взаємодіяти зі схожими міжнародними платформами. У покупців з різних куточків світу буде можливість ввести запит у пошукову систему будь-якою іноземною мовою, ознайомитися з пропозиціями українських виробників та розмістити свою заявку. Платформа — це прямий шлях від виробника до покупця та навпаки», — розповідає Юліанна Мусса, керівниця проєктів Асоціації.
За її словами, «Українська товарна біржа часнику та цибулі» допоможе малим фермерам стежити за ціновою політикою ринку та реалізовувати свою продукцію.
Днями в Україні стартував ринок землі. AIN.Business розповів, як продати або купити ділянку та скільки потрібно грошей, щоб почати інвестувати в землю.