Згідно з Small Business Trends, 83% претендентів читають відгуки про компанію, перш ніж прийняти пропозицію про роботу в ній. Ми в Recruitika підготували кілька порад щодо того, де брати відгуки, як працювати з ними і чому без них найм неминуче ускладнюється.

Де залишають відгуки про роботодавців

Серед зарубіжних сайтів найбільшими за кількістю відгуків є Glassdoor, Indeed, Vault, CareerBliss та інші.

В Україні таких сервісів теж чимало («О Труде», «Внутри», «Как работа», Recruiting.net.ua та багато інших). Для IT-індустрії можна назвати DOU і Recruitika. Це не бази відгуків про роботу, але в обох сервісах є розділ із профілями IT-компаній, де можна залишити відгук.

На Recruitika можна залишити відгук анонімно. Це дозволяє колишнім і нинішнім співробітникам компаній почуватися розкутіше у відгуках та писати більш щиро. Насправді, анонімність відгуків ніяк не впливає на кількість негативних відгуків. На Recruitika жорстка модерація користувацьких коментарів: негативні відгуки без адекватної аргументації та перевірки не публікуються.

Як і навіщо мотивувати співробітників залишати відгуки про компанію

Добре, коли про компанію залишають добрі відгуки. Набагато частіше коментарі залишають після неприємного досвіду. Але кандидату ви цього не поясните. Саме тому важливо не лише відповідати на негатив, але й потурбуватися про те, щоб отримати реальні відгуки про роботу в компанії від діючих (і не тільки) співробітників, які допоможуть створити чесний та збалансований профіль, не чекаючи їх власної ініціативи. Як це зробити?

1. Не просіть написати виключно позитивний відгук

Прямий запит на позитивний відгук може викликати у співробітників почуття, що на них тиснуть. Але ви можете зробити це в такому форматі, який допоможе мотивувати співробітників опублікувати відгук.

Зробіть розсилку серед працівників у такому вигляді:

Багато претендентів читають відгуки співробітників, щоб визначити місця, де вони хотіли б працювати. Достовірні відгуки таких співробітників, як ви, з перерахуванням плюсів та мінусів можуть допомогти нам залучити найкращих кандидатів на цьому конкурентному ринку праці. Будь ласка, поділіться своїм чесним відгуком про компанію на Recruitika (анонімно або відкрито).

2. Не бійтеся анонімних відгуків

Багато співробітників не висловлюються, тому що бояться, що в разі негативного відгуку вони зіткнуться з наслідками. Надання співробітникам можливості висловити занепокоєння анонімно — хороший спосіб заохотити колег заявити, чим вони не задоволені у компанії і що можна змінити.

3. Не забувайте про кандидатів, з якими проводили співбесіди

Після співбесіди з кандидатом попросіть його залишити відгук про інтерв’ю на Recruitika або будь-якому іншому ресурсі з відгуками. Це відмінний спосіб, щоб шукачі роботи знали, як працює процес інтерв’ю, і можливість для рекрутерів зрозуміти, чи добре вони працюють з процесом найму на етапі інтерв’ю.

4. Підвищення — чудовий момент, щоб попросити співробітника поділитися своїм відгуком про компанію

Те саме роблять розробники ігор після кожної перемоги гравця. Скажіть їм, що ви були б вдячні, якби вони поділилися своїм чесним досвідом кар’єрного зростання на сторінці компанії в Recruitika або DOU.

5. Не ігноруйте негативні відгуки

Коли працівник публікує негативний відгук, одразу відповідайте на нього. Найгірше, що ви можете зробити, це проігнорувати. Інші побачать, що ви не відповіли, і можуть дійти висновку, що вам просто однаково, що критика рецензента вірна — чи те, й інше. Способів працювати з негативом безліч. Намагайтеся розібратися в кожній окремій проблемі.

6. Не забудьте подякувати за гарні відгуки

Відповідайте на позитивні відгуки, дякуючи рецензентам за те, що вони витратили час, щоб залишити відгук. Це ще більше підтверджує те, що компанія усвідомлює і цінує все, що говорять співробітники.

Ви можете залишити свій відгук, зареєструватися або знайти свою компанію в розділі Компанії на Recruitika: