В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» за II квартал 2021 року. Загальний обсяг реклами за квартал оцінили в 23,9 млн грн, або ж в перерахунку на рік — біля 95,6 млн грн.
Як рахували гроші
Для оцінки ринку використовували дані по 3091 українських каналах з аудиторією в 25 727 551 підписників.
- Для цього спочатку сформували топ-50 українських каналів за кількістю активної аудиторії (кількістю переглядів), в яких були рекламні пости.
- Потім розрахували обсяг реклами у цих каналах за три місяці: помножили вартість рекламного поста на їхню кількість для кожного каналу.
- Побудували діаграму Парето для цих каналів і розглянули розподіл вартості реклами в каналах. Провели оцінку частки вибірки аналізованих каналів.
- Проаналізували залежність вартості реклами в каналах від переглядів у досліджуваній вибірці, та в результаті зробили оцінку ринку реклами на основі лінійної та нелінійної залежності від кількості переглядів за II квартал 2021 року.
- Визначили мінімальне та максимальне (розрахункове) значення. Для II кварталу 2021 року це виявилось 23,9 та 69,0 млн грн відповідно.
Які результати отримали
За результатами дослідження, на 3 091 українських каналів припадає 25 727 551 підписників, 4 821 372 переглядів (активної аудиторії), середній ER (коефіцієнт залученості) дорівнює 18,1%. Ці показники забезпечили приплив реклами на суму близько 23,9 млн грн за II квартал 2021 року або при перерахунку на рік — близько 95,6 млн грн по категорії «Українські канали».
Ці результати разом із даними про те, які тематики в українському Telegram — топові за обсягами реклами, оформили в інфографіку: