Споживачі довіряють user-generated content (контенту, створеному користувачами) більше за всі інші види маркетингових комунікацій, дослідила компанія Stackla. 

59% опитаних вважають, що UGC – найбільш достовірна форма контенту. При цьому контент від бренду набирає менше 20%, а від лідерів думок – тільки 10%. 

Який контент найбільше впливає на рішення про покупку? 

  • UGC – 79 %;
  • контент, створений брендом – 12%; 
  • контент, створений інфлюєнсерами – 9%. 

А втім, у дослідженні зазначають, що UGC працює лише разом із маркетингом та рекламою – при наявності відповідного контексту, зокрема спецпропозицій і рекламних акцій. 

Крім того, 72% споживачів готові купувати більше в тих брендів, які запропонують їм  персоналізований досвід. Вони з більшою ймовірністю зроблять покупку в інтернет-магазині, якщо буде простий спосіб зробити це через клік на яскраву картинку товару.

До третини опитаних (31%) пішли з сайту магазину без покупки, тому що «їх досвід був недостатньо персоналізованим», ідеться в дослідженні. 

Stackla опитала понад 2000 покупців з Америки, Великобританії та Австралії.


Також AIN.Business зібрав 6 трендів з дослідження PwC, щоб створити портрет українського покупця.