Українська продуктова компанія Revenue Grid (до ребрендингу — Invisible.io), яка розробляє платформу для автоматизації та управління продажами, залучила $20 млн інвестицій в раунді А. Інвесторами виступили американський W3 Capital та український ICU Ventures за участю чинних інвесторів.
Про Revenue Grid
До 2020 року Revenue Grid називалася Invisible.io (а раніше InvisibleCRM). SaaS-платформа дає компаніям можливість автоматизувати процес продажу, зробити його максимально прозорим та керованим, паралельно пропонуючи найбільш оптимальні стратегії управління угодами на основі ШІ.
Платформою користуються понад 800 000 співробітників відділів продажів по всьому світу. Компанія має понад 1200 прямих клієнтів, включаючи Hilton, Western Union, Moody’s, Trip Advisor, Red Cross тощо. Крім того, платформа Revenue Grid використовує більше 20 000 клієнтів через OEM-партнерства з глобальними CRM-вендорами: SAP, Oracle, Salesforce, Microsoft та іншими.
«Коли ми розглядаємо об’єкти для інвестицій, ми оцінюємо потенціал команди, продукту, ринку і самої компанії. У випадку з Revenue Grid все збіглося. У компанії — сильна команда, якісний продукт, вона працює на ринку, що швидко зростає, і приносить прибуток», — коментує Роман Микитов, директор ICU Ventures.
Плани зростання
Насьогодні в Revenue Grid працює понад 170 осіб в офісах США та Україні, компанія продовжує активно розвиватися. У планах збільшити команду до 250 осіб. Головний офіс розвитку і більшість співробітників знаходяться в Києві.
«Нашою основною цінністю завжди були і залишаються співробітники та команда. Продукт та всі його інновації створювалися всередині компанії, при цьому основна магія відбувалася у нашому київському офісі, чим ми безмірно пишаємось», — коментує Влад Воскресенський, СЕО Revenue Grid.
У рамках раунду до ради директорів компанії приєднався Боб Статц (Bob Stutz). Боб стояв біля джерел CRM-індустрії, а сьогодні є президентом у компанії SAP. Раніше Статц обіймав посаду President & Сhief Analyst Officer у Salesforce.com, а також віце-президента Microsoft, відповідаючи за Dynamics CRM. У компанії очікують, що Боб привнесе досвід трансформації продуктів у лідерів світового ринку та прискорить процес перетворення Revenue Grid на домінуючого гравця у своїй ніші.