Google запускає безкоштовний інструмент «Пошук можливостей для бізнесу». За його допомогою підприємці зможуть краще просувати компанії в пошуку та Google Картах.
Як це працює
- Підприємець вводить назву своєї компанії.
- Google діагностує її профіль у мережі, якщо він уже зареєстрований в Google Мій бізнес.
- Підприємець отримує поради, як покращити сторінку своєї компанії: додати фото, графік роботи та контакти, відповісти на відгуки тощо.
- Якщо компанії немає в Google Мій бізнес, підприємець зможе її зареєструвати. Це дозволить контролювати, як компанія відображається в пошуку й картах Google.
Можна буде вести її профіль:
- оновлювати інформацію про заклад і послуги (наприклад, додавати позначки «літній майданчик», «замовлення з вулиці», «самовивіз», «вхід тільки в масках» або «керівники – жінки», «дружнє ставлення до ЛГБТК+»);
- публікувати фото;
- спілкуватися з клієнтами через повідомлення;
- проводити акції на кшталт знижки за підписку;
- отримати доступ до аналітики кліків, бронювань, дзвінків, підписок.
Усе це безкоштовно.
Чому це важливо
Просунутий профіль компанії в Google дозволить залучати більше клієнтів. Якщо користувач шукатиме, наприклад, «ресторани поруч», ваш заклад відобразиться в списку видачі результатів – як у звичайному пошуку, так і в Google Картах.
До того ж, перш ніж відвідати ресторан, магазин чи, до прикладу, салон краси, люди перевіряють відгуки про компанію в Google Картах, переглядають її світлини та досліджують меню/прайс. Заповнений профіль компанії допомагає їм зробити вибір, замовити послугу або забронювати візит тощо.
Детальніше про новий інструмент розкажуть на першому тренінгу курсу Google для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. Що за курс і як долучитися, AIN.Business розповідав раніше.