Як працює офіс компанії EVO, на маркетплейсах якої купує кожен другий українець

4127
Читати на RU

Онлайн-платформи продукту IT-компанії EVO займають лідируючі позиції на ринках інтернет-торгівлі України, Казахстану та Білорусі. Серед них: Prom.ua, Deal.by, Satu.kz, Bigl.ua, IZI.ua, Kabanchik.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Rozetka Travel, сервіс цифрових рішень для бізнесу «Вчасно», а також інтернет-майданчики для проведення державних і комерційних аукціонів і аукціонів — Zakupki.Prom.ua і «Аукціони.Prom». У 2021 році над проектами EVO працює понад 1200 осіб. Щомісяця на ринках компанії люди роблять більше 2 мільйонів замовлень.

Журналіст AIN.UA відвідав київський офіс EVO з фотозвітом і розповідає, як влаштована робота компанії, на маркетплейсах якої купує кожен другий українець.


Український офіс EVO розташований на лівому березі Києва. Компанія орендує 3 поверхи будівлі колишнього заводу на Харківському шосе. До 2015 року команда працювала з трьох різних локацій, розкиданих по Києву. Головний офіс знаходився на вулиці Бориспільській , в скромному бізнес-центрі. Там, в невеликому кабінеті на 5 осіб, народився Prom.

Офіс EVO
Зображення в матеріалі: Ольга Закревська

Згодом компанія виросла і зайняла кілька поверхів. Оскільки офіс більше не задовольняв потреби команди, керівництво вирішило переїхати в більший простір, де він знаходиться в 2021 році. Площа офісу – понад 8000 кв.м.

«Ми прагнули створити крутий креативний простір, куди хотілося б повернутися, де було б зручно працювати і відпочивати, а також перетинатися з людьми з різних команд – в коридорах, кафе, на терасах, проводити великі заходи. Новий офіс зустрів ці потреби», – пригадує Юлія Новаченко, керівник відділу комунікацій EVO.

Обладнанням будівлі колишнього заводу для офісу EVO займалася архітектурне бюро Ars Longa. Вони придумали концепцію і займалися дизайном інтер’єру — це поєднання лофту і еклектики. При цьому частина меблів була придбана на європейських блошиних ринках.

Із підрахунками, скільки грошей вкладено в облаштування офісу, у компанії виникають складнощі. Представники EVO відзначають, що продовжують інвестувати, а загальна сума може досягати десятків мільйонів.

У вересні 2021 року EVO має 65 департаментів, які зосереджені на 12 проєктах. Найбільшими є комерційний відділ і відділ розвитку. Компанія намагається не робити великих команд. Найчастіше це 10-15 чоловік. При цьому над самим технологічним проєктом —Prom працює понад 650 осіб.

Працівники працюють у відкритому просторі. І якщо до карантину у всіх було фіксоване місце, то тепер можна сидіти за будь-яким столом, який вам подобається, в кімнаті, зарезервованій для певної команди. Крім того, EVO має великі конференц-зали з обладнанням для відеоконференцій, а також одномісні скайп-кімнати з шумоізоляцією.

Крім усього іншого, в офісі є зимовий сад і дві тераси, де співробітники зможуть не тільки працювати, бачити колег і проводити вільний час, але і збиратися на командні мітинги. Співзасновники EVO сидять у прозорому офісі на другому поверсі. Доступ до них вільний. До речі, Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко з’являються в офісі щодня.

EVO має гнучкий графік роботи. Більшість співробітників не прив’язані до суворих «з 9 ранку до 6 вечора» і можуть самостійно регулювати тривалість робочого дня. Компанія домовилася про часове вікно з 11:00 до 17:00, коли члени команди EVO повинні бути доступні для зустрічей і дзвінків. При цьому члени команди, які безпосередньо спілкуються з клієнтами, наприклад, комерційним відділом, працюють в робочий час клієнтів. Наприклад, з 10:00 до 18:00 для України і з 8:00 до 16:00 для Казахстану (через різницю в часі).

EVO надає обладнання, необхідне співробітникам для комфортної роботи. При цьому вони купують обладнання, яке легко піддається обслуговуванню. Те ж саме стосується столів, стільців та інших меблів — все необхідне купується за запитом.

В EVO вимірюється ефективність роботи співробітників. Є високорівневі KPI, на які впливають різні команди, командні та особисті. Як корпоративний месенджер – Slack. Для відеоконференцій обрали Google Meet.

Однією з особливостей офісу є те, що співробітники самі придумують і за підтримки керівництва EVO реалізують велику кількість ініціатив. Так, наприклад, в офісі з’явилися тренажерний зал, відкритий спортивний майданчик і кімната для сну. Також в EVO періодично проводиться стажування для розробників, в рамках якого створюються внутрішні проєкти. В результаті стажування з’явилася онлайн-бібліотека, а також сайт EVO Charity, де співробітники об’єднуються і створюють благодійні проєкти.  

Серед інших особливостей, які роблять роботу в компанії більш приємною:

  • медичне страхування;
  • можливість відвідувати конференції та курси. Одні, вузькоспеціалізовані і важливі для тієї чи іншої ролі, компанія оплачує на 100%, інші — 50%. Це пов’язано з тим, що залучення людей до навчання і його цінність значно зростає, якщо вони готові вкладати в нього не тільки час, але і гроші;
  • внутрішнє навчання. EVO має команди, присвячені навчанню співробітників у різних сферах. У тому числі курси зі зворотного зв’язку, коучингу, написання текстів та інші;
  • дитячий табір для дітей працівників в офісі, що працює на канікулах;
  • психологи, медіатори і тренерські помічники, які допомагають впоратися зі складними ситуаціями або фокусуватись на важливому — в залежності від прохання співробітника;
  • наявність паркувальних місць для легкових автомобілів, електромобілів і велосипедів.

«Наша головна особливість – робота над створенням значущих проєктів і сервісів, якими користуються мільйони українців щодня. Ми також дуже пишаємося створеними громадами, які ми підтримуємо – наприклад, у розвитку, маркетингу. У нас також є лідерські клуби, де ви можете знайти підтримку колеги і швидко впоратися зі складними проблемами».

Ідеальний кандидат на EVO є свідомим і мотивованим. Процес найму залежить від позиції. При розміщенні вакансії компанія описує значення ролі, підходи, які використовуються в роботі, розповідає про проєкти і тільки потім вимоги до кандидата.

Після розміщення рекрутери проводять первинний відбір по резюме. Кандидати, які видаються придатними, зв’язуються по телефону. Якщо все пройшло добре, кандидата викликають на свою першу онлайн-зустріч з керівництвом команди. Тут можуть бути такі варінати: тестове завдання, зустріч з командою або друге інтерв’ю. За результатами – пропозиція. Примітно, що якщо представники EVO зустрічаються з кандидатом, але пропозиція не надсилається, з ним зв’язуються для пояснення причин.

На момент публікації EVO має 95 вакансій. В основному вони шукають розробників, тестувальників, фахівців з продажу і маркетологів.

Під час карантину через пандемію коронавірусу команду EVO перевели на «дистанційне». При цьому вони не відмовлялися орендувати офіс, щоб при необхідності співробітники могли прийти на роботу. У компанії зрозуміли, що для вирішення деяких питань членам команди потрібно бачити один одного і вирішувати проблеми в житті. Паралельно в офісі провели вакцинацію — в компанії щеплено понад 80% співробітників.

Зараз компанія працює в змішаному режимі. Абсолютного повернення працівників в офіс не планується.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук