Одразу кілька роздрібних мереж та залкадів припинили співпрацю із брендом здорової їжі YARO після скандалу, який спалахнув через допис в інстаграмі. Минулого тижня засновниця бренду Юлія Привалова опублікувала у своєму акаунті фотографію разом із чоловіком, Данилом Приваловим (син покійного мера Харкова Геннадія Кернеса), зроблену на Красній Площі в Москві. На закид в коментарях, що вони «Сєпари» Юлія відповіла анекдотом про бандерівців.

17 жовтня на це звернув увагу блогер і активіст Сергій Стерненко. Він опублікував скріншот допису з анекдотом і закликав бойкотувати продукцію YARO.

Скріншот із телеграм-каналу Стерненка

Згодом цей пост зник зі сторінки Юлії. Натомість з’явився допис із українським прапором. Під ним Юлія розповідає, що є українкою, будує український бренд в Україні, нікого не хотіла образити своїм анекдотом, та на неї здійснюється інформаційна атака. Схожий пост з’явився й на офіційних сторінках бренду YARO.

Після скандалу великі мережі почали відмовлятися від співпраці із брендом. Першою продукцію зняла Rozetka. На цей момент на сайті залишилося два товари від YARO, але обидвох немає в наявності. Потім товари зникли з інтернет-магазину «АЛЛО». Згодом про припинення роботи повідомили в мережі кав’ярень Idealist. Стерненко також повідомляє про те, що з брендом перестали працювати Winestore, Rocket та Glovo.

Скріншот з телеграм-каналу Стерненка

Окрім цього користувачі обвалили рейтинг бренду на Google Maps. Зараз він складає лише 1,6 бала.

«Я в усьому люблю екологічність, як у житі, так і в бізнесі. В щоденному житті я віддаю перевагу екологічним стосункам, у YARO збережні ті самі принципи», — розповідала Юлія Привалова в інтерв’ю.

Чому це важливо?

Якщо ви є власником бізнесу, потрібно розуміти: розділяти власну позицію і позицію бренду, якщо ти є його засновником та бренд-обличчям, — неможливо. Усе, що роблять засновники, віддзеркалюватиметься на роботі бренду. Відповідно, до кожної фотографії й жарту варто підходити з думкою про те, як на це відреагують ваші клієнти та суспільство.