Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA – це трибуна для засновників проектів, де ви можете познайомити потенційних клієнтів та інвесторів з вашим продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Ви можете розповісти про свій стартап, заповнивши анкету за посиланням.
ADVIN — це проєкт, який дозволяє продуктовим рітейлерам отримувати онлайн-інформацію про точну кількість кожного товару на полиці в магазині.
Засновники та команда стартапу
Засновником стартапу є Роман Юденко. Зараз в команді 7 людей — це саме ті люди, які живуть проектом, без яких буде дуже складно. Багато проєктних робіт віддаємо на контракт, щоб не збільшувати персонал.
Про що йдеться в стартапі
Ми створюємо проєкт, який дозволяє продуктовим рітейлерам отримувати онлайн інформацію про точну кількість кожного товару на полиці в магазині. При цьому інформація не представлена в сухому вигляді, а обробляється на сервері. В першу чергу, відправляє співробітнику повідомлення про необхідність поповнення полиці, а по-друге, генерує аналітику, завдяки якій виявляються слабкі місця в ланцюжку поставок товарів.
В результаті цих процесів товари на полицях магазину наявний безперебійно, а рітейлер отримує на 25% більше прибутку.
Яка модель монетизації?
Щомісячний платіж за кожний контрольований артикул.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
Перший робочий зразок був зроблений «на коліні» за 3 місяці. Після ще двох місяців «танців з бубнами» над ним, мені довелося прийняти як факт, що дешеві рішення на існуючі речі, такі як «Arduino» не підходять навіть для звичайного тесту. Розробка повноцінного пілота зайняла близько року: довелося розробити абсолютно унікальний пристрій з нуля.
Як виникла ідея створити стартап?
Працюючи на рекламному виробництві, я робив рекламні кампанії для виробників в мережах. Згодом активність виробників в рекламі впала через те, що вона не була ефективною, а продажі залишалися на тому ж рівні.
Я вирішив розглянути це питання. Виявилося, що продажі зростають в десятки разів, але роздрібна торгівля не встигає забезпечити наявність товару на полиці, адже поповнює полиці за графіком, а співробітників не вистачає, щоб постійно ходити і дивитися на стан полиці. І оскільки не було існуючого рішення такої проблеми, я його придумав.
Хто ваші конкуренти, які їхні досягнення?
Існує безліч проектів, які декларують контроль доступності товарів за допомогою відео або фотокамер, використовуючи «комп’ютерний зір». Насправді, вони бачать на полиці тільки перші товари, і не бачать повної глибини і навіть приблизно не уявляють, скільки продукту знаходиться на полиці, відповідно, не можуть передбачити необхідність поповнення.
Яких конкурентів більше немає, чому їм це не вдалося?
Були проекти, що йдуть таким же шляхом, але вартість продукту катастрофічно перевищила переваги його використання, відповідно, продукт не купувався. Ми створили можливість входу з досить підйомним бюджетом.
Як ви оцінюєте ринок для свого продукту?
Ринок по всьому світу перенасичений магазинами і всі розумні рітейлери займаються не тільки відкриттям нових напрямків, але і оптимізацією внутрішніх процесів на уже існуюих. Це дозволяє отримати більше прибутку. І зараз той момент, коли думка про оптимізацію процесів не є чимось незрозумілим, а обов’язковим. Настав час!
Скільки грошей/часу вкладено?
На даний момент, вкладено понад $50 000, ми шукаємо інвестиції для запуску виробництва в промислових масштабах, а це понад $500 000.
Що було досягнуто?
До цього моменту було проведено кілька тестових проєктів, які довели, що час відсутності товару на полиці не тільки відповідає світовим дослідженням, але, в деяких випадках, перевищує їх у три рази. Втрачені продажі колосальні, а, слідом, маємо втрачені доходи.