AIN.Business продовжує розповідати про франшизи закладів Дмитра Борисова. Його мережа GastroFamily – потужний бренд на ресторанному ринку, який за кілька останніх років виріс до понад 60 закладів у 18 містах України. 

Минулого разу говорили, як відкрити Dogz&Burgerz. Тепер – франшиза «БПШ».

Що таке «БПШ» – концепція

«БПШ» – наймолодший формат GastroFamily: у вересні йому виповнилися два роки. Назва походить від основних страв у меню – це біляш, пончик і шаурма. До них подають лимонад, пиво, айран або молочний коктейль. 

Як і «Білий налив» чи Mushlya, заклад працює в порядку живої черги й належить до категорії one euro. Замовлення готують за 3 хвилини, а ціни становлять 19-59 грн. 

Фото тут і далі: «БПШ» / FB

«Людям подобається, що тут за ціною «шаурми з переходу» можна отримати безпечну, свіжу, смачну їжу і доброзичливий сервіс – усе це в красивому «неоновому» інтер’єрі», – відзначають у компанії.

Обираємо локацію

Перший «БПШ» відкрили в Києві на Льва Толстого. Зараз їх уже 8 – у Києві та області. Ще один будують у Вінниці. Для формату підходять міста від 200 000.

«Як показала практика, київські сателіти (як-от, Ірпінь, Буча, Ворзель, Гостомель, Бровари, Бориспіль, Вишгород) теж спокійно можуть дозволити собі такий заклад. Там менша кількість населення, зате вища його соціальна активність», – каже франчайзинговий директор GastroFamily Максим Цибрій.

«БПШ» слід відкривати в найбільш трафікових локаціях. Потрібне приміщення на 120-200 кв. м. з потужністю в 50 кВт.

Ціна питання

Інвестиції складають 800-1200$ на кв. м. Паушальний внесок становить $30 000, а роялті – 5%. Для партнерів, які відкривають кілька форматів GastroFamily, є невелика знижка на паушальний внесок.

У день «БПШ» має обслуговувати 800-1000 відвідувачів із середнім чеком у 100 грн. Заклад повинен працювати з такими показниками: 

  • середній торговельний оборот – 2 500 000 грн у місяць;
  • бар – 17%, кухня – 83%;
  • F&B cost – 45%;
  • рентабельність – 15%.

Вимоги до партнера

«Франчайзі повинен розуміти, що це не іграшка, а бізнес, який вимагає уваги, ініціативності та кмітливості. Він сам не працюватиме, ним треба займатися», – говорить Цибрій. 

При цьому діяльність не вимагає стовідсоткового занурення, а досвід у ресторанному бізнесі не обов’язковий. У партнера може бути зовсім інша паралельна робота. 

Ще одна вимога – бути згодним з бізнес-моделлю, яку пропонує компанія Борисова. «Ми відмовляємо людям, якщо бачимо, що вони не готові працювати за нашими стандартами», – пояснює чоловік.

Процес запуску точки

  1. Передусім, треба заповнити заявку на сайті. З вами зв’яжеться менеджер, який розповість про вимоги до формату, локації, бюджетів тощо. Також він може підібрати формат залежно від «вхідних даних» заявника. Далі сторони укладають договір комерційної концесії. Партнер оплачує паушальний внесок.
  2. Максим шукає приміщення та допомагає з договором оренди. Компанія Борисова розробляє планування, технічний проєкт, дизайн-план та дає завдання підрядникам. Приміщення ремонтують, встановлюють обладнання. 
  3. Паралельно HR-спеціалісти з компанії Борисова підбирають кандидатів на керівника й бухгалтера. «Ми подаємо персонал за профпридатністю, а партнер відбирає з них людину за особистими поглядами», – пояснює Максим. Керівник стажується та самостійно набирає рядових працівників.
  4. У середньому заклад запускається за три місяці після підписання договору оренди. Після відкриття роботу франчайзі контролює операційний директор напряму «БПШ». Він перевіряє звіти, консультує з фінансів, товарного забезпечення, рекрутингу тощо. Партнер і компанія Борисова – постійно на зв’язку.