Американський стартап Narrative BI зібрав $1,2 млн під час pre-seed-раунду. У ньому взяли участь українські Adventures Lab, Digital Future, ряд інших фондів та ангельські інвестори. В Adventure Labs розповіли AIN.UA про деталі угоди.

Що це за стартап?

Стартап заснував уродженець Білорусі Михайло Румянцев, який зараз живе і працює в США. Раніше він заснував компанію FriendlyData. Компанію придбали ServiceNow в 2018 році. Михайло деякий час працював у закупівельній компанії, але потім вирішив запустити новий бізнес – Narrative BI.

Narrative BI був заснований в минулому році в Сан-Франциско. Бета-версія нового сервісу була розроблена співробітниками компанії в серпні 2021 року. Ним скористалися вже 70 перших клієнтів. За період тестування програма обробила дані понад 8 мільйонів унікальних користувачів. Зараз продукт пройшов стадію бета-версії і запущений повноцінно.

Стартап працює над b2b-платформною аналітикою, яка автоматично генерує статистику для маркетингу, відділів продажу на основі даних компанії в Google Analytics. Її можна підключити до існуючих маркетингових, CRM і продуктово-аналітичних програм, потім отримати виведення з даних компанії без допомоги аналітика (вони надаються у вигляді стрічки новин):

Зображення з розповіді BI

Як пояснив засновник стартапу в коментарі Forbes: «Кожен раз, коли з вашими даними відбувається щось незвичайне, це означає щось важливе для вашого бізнесу. Ми гарантуємо, що ви дізнаєтесь про це, перш ніж це стане проблемою”.

Нещодавно стартап вивів своє рішення на ProductHunt. Він зареєстрований в США, але співробітники працюють по всьому світу, в Україні теж є команда.

За словами засновників, послуга Narrative BI буде монетизуватися через поширення за платною підпискою.

Деталі про раунд

На pre-seed-раунді, окрім Adventures Lab та DigitalFuture, також брали участь фонди Elysium Venture Capital, FinSight Ventures, Joint Journey та ангельські інвестори, серед яких Нік Бєлогорський (очолює команду Trust and Safety в Google), Євген Виборов (співзасновник фінтех-стартапу YayPay, який у серпні 2020 року був проданий за понад €17 млн) та інші.

Про те, що зацікавило інвесторів у проекті, керуючий партнер Adventures Lab Андрій Криворчук розповідає наступне:

«Ми повірили в проект, тому що він вирішує очевидну і серйозну проблему. А також тому, що за Narrative BI стоїть успішний засновник, який обміняв комфортний офіс і серйозний дохід, навіть за американськими стандартами, на можливість створити новий бізнес».

На що будуть витрачені інвестиції?

Зібрані кошти будуть використані для подальшого розвитку сервісу та розширення команди стартапів.