Поки вся галузь рухається до бездротових рішень (з 2016 року, коли у Apple з’явилися перші справжні бездротові AirPods), а деякі виробники смартфонів навіть зняли міні-роз’єм 3,5 мм зі своїх пристроїв, представники молодого покоління (покоління Z, зумери) знову впроваджують в моду використання дротових навушників.
Як зазначає The Wall Street Journal, популярність дротових навушників має масу пояснень – вони дешевші, їх не потрібно заряджати, втрачати складніше, і навіть такі навушники відтворюють популярну «атмосферу Tumblr 2010»…
Мода на дротові навушники
AirPods та інші повністю бездротові навушники стали занадто поширеними, щоб залишатися модними.Так що, можливо, навпаки, законодавці моди відроджують якусь давню технологію: дротові навушники.Модні молоді знаменитості, в тому числі Белла Хадід, Лілі-Роуз Депп і Зої Кравіц, вже були помічені в навушниках з проводами.
В Instagram вже є акаунти, які спеціалізуються виключно на естетиці дротових навушників (наприклад, @wireditgirls, пости яких прикрашають цей матеріал), відео вже записані на TikTok, пропонуючи як практичні, так і більш філософські причини для підключення за допомогою кабелю.
Практичність провідних рішень
На практичному рівні ціна має вирішальне значення.У той час як AirPods коливаються від $ 129 для основної моделі 2-го покоління або $ 179 для нової версії третього покоління до $ 549 для AirPods Max (а ціни конкурентів, таких як Galaxy Buds 2 / Pro, не набагато нижче), дротові навушники Apple коштують всього $ 19, а навушники інших брендів можуть коштувати ще менше.
Для дезорганізованих людей є ще одна перевага дротових навушників – їх не потрібно заряджати і набагато важче втратити.
Крім того, деякі люди мають розпливчасті псевдонаукові твердження про «випромінювання», яке, на їхню думку, огортає бездротові модулі (хоча навушники Bluetooth випромінюють неіонізуюче випромінювання, нешкідливе для людини).
Естетика Tumblr 2010-х років на відміну від корпоративної
Крім того, дротові навушники займаються своєю естетикою – так званою атмосферою Tumblr 2010s – пастельною молодіжною інтерпретацією гранжу 1990-х років – яка ділиться на платформах соціальних мереж.
“Це величезна романтизація і відродження епохи Tumblr, де люди дивляться на музику як на естетичне сприйняття в цілому. ніж просто практичне споживання”, – сказала Шелбі Халл, координатор з маркетингу в Rostrum Records, яка веде instagram-акаунт @wireditgirls.
Крім цієї ностальгічної пам’яті, дротові навушники можуть сприйматися як альтернатива оптимізованій, складній корпоративній культурі і є полярною протилежністю естетики фінансового брата.
“Багато людей висміюють весь цей образ співробітників технічних фінансів, які завжди носять жилет Патагонії та їхні AirPods”, – сказала Кортні Парк, 25 років, smm-менеджер.