Facebook оголосила про своє рішення скасувати давню політику, яка не дозволяла більшості криптовалютних компаній розміщувати рекламу на сервісах компанії. Як повідомляє CNBC, на цей крок компанія пішла після невдалої спроби Meta (тоді ще Facebook) запустити власну криптовалюту, якою можна було б оперувати всередині соцмереж компанії.
Нові правила щодо реклами криптовалют
Раніше соцмережа Facebook дозволяла рекламувати криптовалюти лише трьох ліцензій, таким чином обмежуючи можливості більшості криптовалютних компаній розміщувати рекламу на своїх сервісах. Тепер кількість дозволених ліцензій розширена до 27.
«Ми робимо це, тому що криптовалютний ринок продовжує розвиватися і стабілізуватися в останні роки, а також розвиваються і державні положення, які встановлюють правила для галузі. Ці зміни допоможуть зробити нашу політику в цій сфері більш справедливою та прозорою, а також допоможуть більшій кількості рекламодавців, зокрема малих компаній, розширити свою аудиторію та охопити більше потенційних клієнтів», — зазначили в Facebook.
Зміна політики не вплине на тих рекламодавців, що вже встигли отримати дозвіл на просування своїх продуктів. Перелік продуктів і послуг, які потребують попереднього схвалення перед публікацією реклами, також не зміниться і буде включати:
- Платформи, програмні програми або продукти, відомі як біржі криптовалют і торгові платформи. Приклади включають, але не обмежуються засобами для спотової, маржинальної, ф’ючерсної або інших видів торгівлі, які включають криптовалютні активи.
- Платформи, програмні додатки або продукти, які пропонують кредитування та позики в криптовалюті.
- Криптовалютні гаманці, які також дозволяють людям купувати, продавати, обмінювати або ставити свої токени криптовалюти.
- Апаратне та програмне забезпечення для майнінгу криптовалюти.
Невдача з власною криптовалютою
У 2019 році компанія Facebook опублікувала документацію власної криптовалюти Libra, яка, за планами компанії, мала вийти у відкритий доступ вже у 2020 році. Libra — це токен від Facebook, користуватися яким передбачалося у фірмовому електронному гаманці Calibra, який мав бути вбудований у додатки WhatsApp, Messenger та сам Facebook.
Проте після окреслення планів щодо валюти та цифрового гаманця Facebook зіткнувся з жорсткою реакцією законодавців та регуляторів у всьому світі, що дуже уповільнило реалізацію планів компанії.
Лише у жовтні 2021 року компанія нарешті випустила свій цифровий гаманець (вже з новою назвою — Novi). Але цифрова валюта, яка тепер називається Diem і керується незалежною асоціацією, залишається недоступної для громадськості й тим більше не вбудована і сервіси Facebook, як це початково планувалося.