Музична мережа Show4me, заснована українцем вірменського походження Кареном Чифталаряном, залучила $15 млн інвестицій від німецької інвестиційної компанії, назва якої не розголошується. Про це AIN.UA повідомив CЕО, співзасновник та головний акціонер стартапу Карен Чифталарян.
Кошти планують витратити на просування сервісу на вже наявних ринках та подальший розвиток продукту. Зокрема розробку та запуск метавсесвіту для артистів на платформі.
Що таке Show4me
Show4me запустили у 2015 році киянин Карен Чифталарян та ще 11 партнерів. Це вже другий раунд інвестицій в стартап – раніше Show4me залучили $12,8 млн від британської інвестиційної IT-компанії. За словами Чифталаряна, в сумі з вкладеннями фаундерів на рахунку стартапу вже близько $30 млн інвестицій.
Show4me позиціонується як музична соціальна мережа для взаємодії між фанами та музикантами. Музиканти створюють на базі платформи власні артист-клуби, де можуть керувати онлайн-складовою свого бізнесу. Робити онлайн-стріми, продавати квитки, розповсюджувати мерч і звичайно викладати ексклюзивний контент – треки, альбоми та інше.
Фанати можуть отримати доступ до артист-клубів своїх кумирів за підпискою. У Show4me унікальна бізнес-модель – будь-яка підписка на артист-клуб коштує фіксований $1 за рік. З нього компанія утримує 15%, а решту отримає артист. Таким чином, музиканти можуть монетизувати свою фан-базу набагато більш ефективно, ніж на Facebook, Instagram та інших соцмережах.
За словами Чифталаряна, така модель монетизації вигідна і для сервісу, і для музикантів.
«Якщо взяти Spotify, Deezer та будь-яку іншу стрімінгову платформу, я вже не кажу про YouTube, який платить копійки, для того, щоб заробити $1000 потрібно 400 000 стрімів. В залежності від країни така кількість стрімів генерується приблизно 120-130 тисячами фанатів. Таким чином, наш $1 – це теж саме, якби на Spotify у вас наперед купили 400 прослуховувань», – пояснив Чифталарян у коментарі AIN.UA.
На сьогодні на платформі зареєстровано більше 30 000 музикантів. Кожного місяця Show4me фіксує 3000-5000 нових реєстрацій від артистів. На даний момент основна задача стартапу – набір контенту і користувачів, яких приводять на платформу самі музиканти.
Коли запуск в Україні
Сервіс доступний у 198 країнах, України в списку поки що немає. Show4me планує запуститися на українському ринку у першому кварталі 2022 року. Наразі платежі з України не приймаються. Основні ринки стартапу – це США (50% бізнесу) та ЄС (30%), на решту ринків приходиться не більше 20%.
Наразі стартап неприбутковий, але, за словами Чифталаряна, може вийти на самоокупність до кінця 2022 року.
На сьогодні в команді Show4me більше 70 співробітників. Офіси розміщені в Берліні та Лондоні. В Україні представництва наразі немає.