Як пише видання TechCrunch, сервіс Sensor Tower поділився статистикою по ринку мобільних додатків, зокрема, результатами App Store і Google Play.
- За останні 12 місяців користувачі встановили 143,6 млрд додатків.

- Витрати виросли майже на 20% — до $133 млрд. Гроші витрачали на купівлю додатків, покупки in-app, а також підписки.
- За інформацією Sensor Tower, ріст виглядає органічним: у 2020 році зростання доходів також склало близько 20% і досягло тоді $111 млрд.

- Користувачі iPhone витрачають більше. Так, загальний внесок з App Store — $85,1 млрд, а з Google Play — $47,9 млрд. Правда, останній показав більш динамічне зростання з року в рік — 17,7% проти 23,5% відповідно. Окрім того, Android показує кращу динаміку по завантаженням, хоч і програє в доходах.

- Ігри приносять більше доходів, ніж додатки — на них припадає $89,6 млрд.