Які зручні платіжні рішення в e-commerce створюють Mastercard та NovaPay

865

AIN.UA у партнерстві з Mastercard запустили відеоподкаст «Бізнес-майстерня», в якому наша редакторка Майя Ярова спілкується з експертами Mastercard та представниками різних індустрій про розвиток безготівкових та цифрових технологій в Україні, їхні переваги для користувачів та бізнесу.

Гості другого випуску — Ігор Березанський, менеджер з розвитку бізнесу електронної комерції Mastercard в Україні, та Олексій Рубан, директор з інновацій компанії NovaPay — говорять про діджиталізацію «Нової пошти» та фінансові онлайн-послуги NovaPay, які компанія надає своїм клієнтам у співпраці з Mastercard.

Олексій Рубан та Ігор Березанський

«Нова пошта» у цифрах:

Сьогодні це найбільший комерційний оператор поштового зв’язку в Україні, у якого:

  • 14 млн клієнтів;
  • 9000 відділень та 140 сортувальних центрів (терміналів та депо) по Україні;
  • близько 10 000 поштоматів по країні; 
  • 330 млн доставлених посилок за 2020 рік;
  • близько 300 млн посилок — за 10 місяців цього року.

«Нова пошта» активно рухається у напрямі  діджиталізації, постійно інвестує у роботизацію та автоматизацію процесів. У її складі є фінансова компанія NovaPay, яка забезпечує поштового оператора сучасними платіжними сервісами — такими як післяплата, швидкі грошові перекази, оплата комунальних платежів, миттєві оплати в додатку та багато іншого. З 2017 року у компанії з’явився свій R&D підрозділ.

Рішення з Mastercard

Швидкі та прості розрахунки у додатку «Нової пошти» стали можливими завдяки інтеграції платформи цифрових гаманців Masterpass від Mastercard. Masterpass дозволяє користувачам безпечно зберігати в одному місці всі свої банківські картки будь-яких платіжних систем, а також швидше і зручніше розраховуватися в онлайн-магазинах. Завдяки Masterpass користувач не має кожного разу вводити дані платіжної картки для оплати онлайн. Натомість — потрібно просто обрати картку з цифрового гаманця та оплатити покупку чи сервіс в один клік.

Masterpass запустився ще у 2016 році, коли в Україні  не було Apple Pay та Google Pay. В Україні Masterpass інтегрували більше ніж 100 компаній, сьогодні сервісом користуються уже понад 2,5 млн українців.

Masterpass для «Нової пошти» — це історія про швидке обслуговування та мінімізацію кількості черг у відділеннях, коли щодня  у поштового оператора — понад 2 млн операцій.

Зараз більше ніж 10% усіх платежів здійснюється онлайн і, зазвичай , через мобільний додаток. Завдяки інтеграції Masterpass можна швидко та зручно оплачувати всі послуги і товари в один клік в онлайні чи у мобільному додатку. Крім того, можна скористатися послугою автоматичного списання, завдяки якій для оплати посилки не потрібно діставати ні картку, ні будь-який інший гаджет. Оплата здійснюється автоматично з картки клієнта, підв’язаної в Masterpass, після того, як він оглянув і готовий забрати посилку.

Як торговцю підключити Masterpass

Для інтеграції вам потрібно звернутися до партнера — процесингового центру чи PSP-провайдера, які допоможуть все підключити та налаштувати.

Якщо хочете зробити пряму інтеграцію без посередників, ви можете звернутися безпосередньо до компанії Mastercard, але для цього важливо мати сертифікацію PCI DSS.

Masterpass не змінює модель еквайрингу: потрібно окремо укласти еквайринговий договір з банком або іншою організацією-провайдером еквайрингових послуг. При цьому, використання Masterpass як одного зі способів оплат не потребує від торговця чи користувача сплати жодних додаткових комісій.

Куди рухається e-commerce

Зручність і безпека — ключові питання, які  сьогодні хвилюють клієнтів під час онлайн-шопінгу. Відповідь на цей запит надають технології card-on-file та токенізації.

За статистикою, 76% користувачів не завершують оплату на сайті, якщо для цього потрібно вводити карткові дані вручну. Збереження карток у гаманці, на сайті чи в мобільному додатку, дозволяє збільшити кількість покупок у 2-3 рази.

Крім того, зручність та безпеку оплат в онлайні може забезпечити токенізація, тобто заміна номеру платіжної картки унікальним цифровим кодом, завдяки чому номер картки під час здійснення оплати не передається. Ця технологія лежить в основі оплат із глобальними цифровими гаманцями (Apple Pay, Google Pay тощо), а сьогодні — вона приходить і до електронної комерції. Так, сервіс MDES for Merchants від Mastercard дозволяє онлайн-торговцям зберігати токени замість карткових даних.

Основні переваги токенізації для e-commerce

  • Безшовний досвід

Покупцям не потрібно при кожній оплаті вводити реквізити фізичної картки. Також технологія дозволяє виводити при оплаті реальний дизайн карток, тобто клієнт зможе легко визначити потрібну для оплати картку візуально. Також після перевипуску картки не треба повторно вводити її реквізити, оскільки дані нової картки автоматично синхронізуються з токеном. Таким чином, банківська картка фактично стає безстроковою онлайн.

  • Безпека

Токенізація підвищує рівень безпеки онлайн-оплат: для кожної токенізованої транзакції створюється унікальна криптограма, крім того, при оцифруванні карток в різних онлайн-магазинах, кожен онлайн-торговець отримує індивідуальні токени до кожної картки.

  • Збільшення кількості покупок

За допомогою токенізації онлайн-торговці можуть підвищити показник завершених покупок, зменшивши кількість відмов при прийомі оплати з протермінованих, загублених або заблокованих карток. Це особливо актуально для бізнесу, який працює за моделлю передплати.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук