Проект Дениса Довгополого став продуктом дня на Product Hunt. Він допомагає шукати інвесторів

1691
Читати на RU

Сервіс Smart VC Search від проекту Дениса Довгополого Unicorn Nest став продуктом дня на Product Hunt. Він допомагає стартапу знайти потрібного інвестора в базі та отримати його контакти.

Smart VC Search  — це алгоритм, який аналізує дані про 38 000 венчурних фондів і пропонує інвесторів для стартапів у всіх можливих раундах. Потрібно тільки пройти реєстрацію та заповнити анкету. На основі цих відповідей алгоритм знайде в базі даних угоду, яка схожа на вашу. Там їх аж 300 000.

  • Результати пошуку додатково відсортують, наприклад за географією. Фонди у списку Smart VC Search набирають бали, якщо вони мають штаб-квартиру, або вже інвестували у вашому регіоні. 
  • Також на видачу впливає актуальність. Алгоритм відокремить фонд, який зробив одну інвестицію у вашій сфері п’ять років тому. В топі списку опиняться найбільш свіжі угоди. Щоб працювати із сервісом необхідно оформити підписку вартістю від $10 до $100.
  • За словами Дениса Довгополого, його команда виходила на Product Hunt, щоби перевірити кілька гіпотез. Перевіряли конверсію, цільову аудиторію і точки болю користувачів. Окрім відповідей на ці запитання, продукт отримав відчутну виручку і увагу з боку фондів. А ще залучив корпоративного клієнта на 5000 робочих місць. 

 «Конверсії в експерименті виявилися вищими за очікувані. Одна проблема: наш продукт із нашою математикою виявився таким ефективним, що продуктові метрики для клієнтів не здаються реальними. Знижувати їх не будемо, але говорити, що ми у 10 разів ефективніші, ніж продукти попереднього покоління поки складно», — каже Довгополий. 

За словами директора продукту Анни Щербак, коли Smart VC Search став продуктом дня, виручка платформи різко зросла. За день платформа заробила в 1,5 рази більше ніж за весь попередній місяць, а кількість сеансів була в 10 разів більше ніж в середньому за день. Анна також назвала цікаві цифри, які дав Product Hunt.

  • Чверть з усіх, хто перейшов на сайт з Product Hunt, в результаті зареєструвалися.
  • Конверсія в оплату була в 10 разів більша, ніж наш типовий трафік. 
  • Близько 5% усіх хто відвідав сайт також записалися на тестування продукту UN Connect. Це сервіс для автоматизації фандрейзингової розсилки, який прямо не рекламували на Product Hunt.
  • Отримали запити від 12 нових інвесторів.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук