28 грудня 2021 року в «Новій Пошті» стався збій онлайн-оплат (всі інші сервіси працюють у штатному режимі). Про це стало відомо редакції AIN.UA.

Що сталося

Станом на 17 годину за київським часом, клієнти поштового оператора не можуть оплатити посилки, що прибули до поштоматів як через мобільний додаток, так і через сайт “Нової Пошти”. На екрані з‘являється сповіщення”Онлайн-платежі тимчасово недоступні”. Крім цього, у деяких членів редакції AIN.UA сторінка оплати в мобільному додатку зовсім не завантажується.

Зображення: Нова Пошта

Як розповіли журналісту AIN.UA працівники відділення “Нова Пошта”, це може бути пов’язано в перевантаженням мережі. З подібним зіткнулися клієнти поштового сервісу по всій країні. Коли саме проблема буде вирішена – не повідомляється.

Журналісту AIN.UA вдалося оплати посилку, що надійшла до поштомату, у відділенні “Нова Пошта”. Щоб отримати доступ до отримання, оператору необхідно назвати повний номер накладної та провести оплату.

Що кажуть в “Нова Пошта”

В коментарі для AIN.UA представники “Нової Пошти” запевнили, що станом на 18:30 онлайн-оплати працюють без проблем. Повідомляється, що збій був викликаний DDoS-​​атакою на процесинговий центр TasLink, який є партнером NovaPay у частині обслуговування онлайн-оплат. “НоваПей”– це фінансова компанія, яка входить до групи “Новапошта” та обслуговує транзакції.