Новорічне шоу 2021-2022 для найвищого у світі хмарочоса Бурдж Халіфа в Об’єднаних Арабських Еміратах створила українська компанія Magic Innovations 3D Studio. Команда з 20 людей витратила 500 годин на рендер контенту та три місяці на підготовку. Журналіст AIN.UA дізнався деталі у представників Magic Innovations.

Фото у матеріалі: Magic-Innovations

З чого все починалося

Створити новорічне шоу для Бурдж Халіфа в ОАЕ — це те, про що Magic Innovations мріяла кілька років.

У 2016 році Magic-Innovations стала першою українською компанією, яка виграла Берлінський фестиваль світла. Це одна з найцінніших нагород  для студій, які займаються 3D-меппінгом. Через рік після цього, команда вперше побачила шоу на Бурдж Халіфа і захопилися ідеєю зробити контент для найвищої у світі будівлі. Тоді Magic-Innovations подала заявку на новорічний контент, однак відбір пройти не вдалося.

В 2018-му невдача повторилася, проте команду обрали для створення контенту на Бурдж Халіфа в межах найбільшого свята в Об’єднаних Арабських Еміратах — EID Mubarak. Шоу так сподобалося глядачам, що його трансляцію попросили продовжити ще на тиждень, згадують у Magic Innovations. За рік, команда отримала пропозицію стати частиною main show і контент українців транслювався на хмарочосі щоденно.  

Відтоді Magic Innovations опинилися за крок до мрії – команду помітили представники керівної кампанії EMAAR. Вони подивились приклади робіт українців та запропонували взятися за розробку новорічного контенту. 

“3D-маппінг чудово ілюструє те, як мистецтво і технології покращують взаємодію суспільства, бізнесу та архітектурного середовища. Він вражає і привертає увагу в час, коли не так легко дивувати та залишатися в пам’яті людей надовго”, – зазначають у команді Magic Innovations.

Підготовка шоу та реалізація

Над контентом для шоу “Напередодні чудес” (Eve of Wonder) працювали близько 20 людей з Magic Innovations. Серед них: концепт-художники, 3D-дизайнери, моушн-дизайнери, VFX-дизайнери, проектний менеджер, артдиректор, креативний директор та інші. 

Команда Magic Innovations

Для хмарочоса Бурдж Халіфа, який є найбільшим Led-екраном у світі довжиною 828 метрів, команда створила понад 200 унікальних сцен. Після затвердження концептів їх відтворили в 3D-форматі, після чого на відеоконтент накладалися візуальні спецефекти й елементи моушн-дизайну. На підготовку команда витратила 3 місяці та представила близько одного кілометру відео.

Для реалізації проекту використовували понад 20 потужних графічних комп’ютерів, рендер-ферму, а також спеціальне програмне забезпечення для створення анімаційних продуктів. Загалом для 15-хвилинного шоу витратили понад 500 годин на рендер контенту.

Фінансові питання в Magic Innovations залишили без коментарів згідно умов контракту з замовником.

Як зазначають в Magic Innovations, шоу транслювалося на технології V-Stick — це тонкі палички довжиною від 30 до 50 см з високоефективними світлодіодами. Кожен світлодіод — це піксель, який керується окремо та може показувати від однорідного статичного кольору до динамічних відеоефектів. Довжина всіх “LED-паличок” на фасаді Бурдж Халіфа – 28 км. 

“Це важливо було врахувати через особливість конструкції хмарочосу. Лише при ідеально прорахованій графіці глядач зміг побачити з понад 50 м ефект єдиної картинки”, – коментують представники Magic Innovations.

Новорічне шоу від українців транслювали різні платформи та телеканали. Його побачили мільйони людей з усіх куточків світу. За деякими оцінками, аудиторія новорічного шоу на Бурдж Халіфа більша за аудиторію фіналу Олімпійських ігор, говорять в Magic Innovations.

Про Magic Innovations

  • Magic Innovations на ринку з 2015 року. Засновником є Остап Хитрук, український бізнесмен та інноватор, який наразі проживе у Дубаї. 
  • У 2022-му компанія має офіси в Києві, Дубаї, і Нью-Йорку, а також клієнтів у більш ніж 20 країнах світу.
  • Профіль команди — креатив, заснований на інноваційних технологіях та 3D-графіці. 
  • Magic Innovations входить у топ-10 найкращих мультимедійних студій світу. У 2017 році отримали національний рекорд «Найбільша національна проєкція» за 3D-шоу на Батьківщину-Мати для «Євробачення». 

Говорячи про плани на майбутнє, у Magic Innovations звертаються до проекту для Бурдж Халіфа. На думку команди, він став чудовою можливістю заявити про себе на весь світ та вийти у “вищу лігу” — найкращих світових компаній у сфері інноваційних технологій та 3D-графіки.

Команда мріє побачити власні роботи на найбільших архітектурних спорудах світу та прагне створювати постійні інсталяції для відомих музеїв, галерей та артпросторів. 

“Якщо говорити про івенти, ми б хотіли взяти участь у підготовці шоу наступних Олімпійських ігор та церемонії нагородження Оскар”, – додають у Magic Innovations.