У видавництва “Фабула” виходить друком книжка “Безжальний менеджмент” Дена Кеннеді. У ній автор розкриває секрети встановлення найкращих стандартів у бізнесі, ролі комфортного робочого місця, зазначає про бонуси як обов’язковий атрибут, пише про ефективність управління процесами продажів, про контроль і довіру, про рекомендації спілкування, а також деякі нестандартні прийоми для отримання прибутку. AIN.UA публікує уривок з книги.
Кола підтримки
Володіти підприємством, керувати ним чи вести бізнес — справа самітника, а ізоляція підприємництва може мати багато негативних наслідків. Випадковий спостерігач може скласти враження, що я працюю на самоті, однак я створив довкола себе «кола підтримки», вам, гадаю, варто зробити так само.
Почнімо з найближчого до вас:
Коло 1 — ваше внутрішнє, внутрішнє, внутрішнє коло. Лі Якокка розповідав і писав про своїх «п’ятьох коней», найближчих людей, яким він довіряє, з якими має спільні погляди, які його розуміють, кваліфікованих, здатних дати суттєву пораду, які готові і мають змогу сприяти та виконувати його рішення. Таке внутрішнє коло має бути маленьким, тоді воно найцінніше. До нього може входити (або ні) чоловік чи дружина, бізнес-партнер, «мудрий, старий» наставник, і вони можуть бути (або ні) працівниками, консультантами або друзями. Треба ретельно та продумано обирати членів внутрішнього кола і бути пильним стосовно того, щоб їхні плани не конфліктували з вашими
Коло 2 охоплює експертів, фахівців та постачальників інформації. Для багатьох моїх клієнтів у це коло входжу я. У моєму колі є одна людина, на поради якої я покладаюся, коли йдеться про онлайн-маркетинг та отримання інформації, інша допомагає мені добирати відомих людей для рекламних кампаній моїх клієнтів, ще одна — з поліграфією та публікаціями тощо. До цього кола мають належати аудитор (як у мене), один або кілька фінансових консультантів та юрист.
До одного з цих кіл має належати той, хто змушує вас захищати власну позицію. Це людина зі значним, успішним та відповідним досвідом, що не намагається ігнорувати або пом’якшити ситуацію, без жодних планів, яка вміє відверто ставити жорсткі та провокаційні запитання.
Хтось готовий сказати, що, на його думку, ви припускаєтеся величезної помилки, і ви йому повірите, хоч і не будете задоволені почутим. Ідеться не про якогось йолопа, що завжди знайде сто причин, чому у вас нічого не вийде, проте ніколи не дасть жодної слушної думки, як отримати результат.
Така людина — невдаха з мінімальною зарплатнею. Я ж розповідаю вам про дуже талановиту людину з високим авторитетом, з якою можна посперечатися, обстоюючи власні ідеї, та зрештою поліпшити їх.
Коло 3 складається з посередників та зв’язків. Я входжу до таких списків деяких моїх клієнтів. Це люди, що знають тих, кого ви не знаєте, що можуть порекомендувати вам надійних постачальників, з якими ви не знайомі, хто може познайомити вас із потрібними людьми. Якщо мені потрібна інформація стосовно нерухомості, у моєму колі 2 є кілька експертів, до яких я можу звернутися, а в колі 3 — посередники, котрі познайомлять мене з необхідним спеціалістом. Це коло повинно бути якомога більшим, бо воно є картотекою корисних та потенційно корисних контактів.
Коло 4 містить високопродуктивних та надійних постачальників та розробників. Ви матимете власні нюанси визначення високої продуктивності та надійності, а для мене це постачальники основних товарів і послуг, які працюють під незначним наглядом або зовсім без нього, хто вміє мислити і дає обіцянки, котрих потім дотримується, і не лише через умови контракту, а тому, що дотримання обіцянки — справа честі; хто практикує чіткий менеджмент, описаний у цій книжці, тож робить усе правильно з першого разу та вчасно.
До речі, таких постачальників навряд чи знайдеш за низькі ціни. Я раджу своїм клієнтам корегувати ціни, рентабельність та економіку їхнього бізнесу так, щоби вони могли щедро платити якісним постачальникам. Якщо ви введете в це коло дешевих постачальників, то краще запасіть більше пігулок від головного болю та виразки шлунка.
Надзвичайно важливо не лінуватися і не самозаспокоюватися під час вибору людей до кіл 2 та 4. Тут, як і в середовищі працівників, рано чи пізно всі кульгають. Ви повинні бути вимогливими та критичними, вимірювати цінність та результат, запобігати зниженню уваги до вас та результату, рубати голови без вагання та завжди шукати наступну, кращу заміну
Коло 5 — відкрита група консультантів, наставників, тренерів, колег та однолітків, оплачуваних та неоплачуваних, словом, людей, з якими ви хочете підтримувати зв’язки. Зв’язки є найважливішим фактором, який сприяє або перешкоджає особистому та професійному успіху. Вибір, із ким НЕ підтримувати зв’язки, так само важливий, як і вибір, з ким їх підтримувати. «Заснеш із собаками, прокинешся з блохами» — безжально правдиве японське прислів’я. Достатньо лише одного контакту, щоби заразитися блохами.
«Блохами» я називаю непродуктивні та негативні ідеї, обмежувальні або помилкові переконання, почуття провини, сумніви, самозаспокоєння, зволікання, нерішучість, думки про бідність тощо. Підтримувати зв’язки треба лише з тими, хто підсилює вашу особисту мотивацію, спонукає вас до досягнень і радіє з них, чий успішний досвід у бізнесі та житті може запропонувати думки та ідеї, варті вашої уваги.
Якщо стисло перефразувати слова Дональда Трампа, є переможці, а є лузери. Тримаючись переможців, ви переможете. Тримаючись лузерів, ви програєте. Кожен, із ким ви спілкуєтеся, має на вас певний вплив.
Згідно з висловленими вище думками, я заохочую своїх клієнтів брати участь в офіційних заходах, де збираються люди, орієнтовані на успіх, GKIC™ надає таку можливість і на місцевому, і на міжнародному рівні. Відділи компанії працюють у 80 містах та регіонах Сполучених Штатів та Канади, у тих самих місцях існують групи Kennedy Study, де працюють консультанти з теорії «Не порожні балачки».
Ми також маємо міжнародну групу тренування та майстерності, яка працює лише в телефонному режимі, друковані медіа та соціальні онлайн-спільноти, вищу міжнародну групу Peak Performers Group, яка тричі на рік організовує дводенні зустрічі під керівництвом Лі Мілтір, та вищі малі групи, які веду я. Це певною мірою «групи підтримки» бізнесменіводнодумців, котрі використовують мої стратегії реклами, маркетингу, продажу, менеджменту та багатства.
Я також рекомендую інші групи, наприклад CEO Clubs, засновані Джо Манкузо, групи в нішевих галузях та професіях під керівництвом експертів, з якими я консультуюсь та наставником яких є. Якщо ви не знаєте «принципу майстерності», на якому засновані всі ці групи, або вирішили організувати щось подібне, рекомендую прочитати дві книжки Наполеона Гілла: «Закон успіху» та «Думай і багатій». Ви дізнаєтеся, що ці групи сягають аж до часів промислової революції, коли, наприклад, Генрі Форд, Томас Едісон та Гарві Фаєрстоун створили власну групу майстерності. І прочитаєте про всі компоненти як успішної й продуктивної, так і провальної групи.
Коло 6 складають живі та мертві автори, у яких ви позичаєте, збираєте ідеї, цінну інформацію та мудрі поради. Усі керівники підприємств багато читають. Якщо ви не любите читати, ви втрачаєте цінні переваги. Книжки варто читати, зокрема автобіографії та біографії успішних підприємців (наприклад, безкоштовна автобіографія Конрада Гілтона є в кожному номері готелів Hilton), роботи визнаних експертів, книжки, присвячені бізнесовим поглядам та стратегіям. Не думаю, що хтось може бути в тренді, не читаючи хоча б однієї книжки на тиждень (коли я був молодим, прочитував по одній на день).
Вам також треба створити «топ-поличку», де стоятимуть книжки, котрі ви будете перечитувати або просто зазирати до них раз на рік або частіше, книжки ключових авторів, які ви читаєте та на які посилаєтеся.
По суті, це консультативна рада авторів, із книжок яких ви дістаєте інформацію. Одних ви знаєте особисто, з іншими ознайомитеся. Можливо, деяких авторів ви вивчите так добре, що запитуватимете себе: «А як би він учинив у цій ситуації, що б зробив у тій?» — чи навіть розмовлятимете з ними у «театрі власного розуму», як сказав про це доктор Мальц (див. його книжку «Нова психокібернетика»). Також є багато порівняльного матеріалу на компакт-дисках, аудіокнижки, записи семінарів, телесемінари, вебінари та розсилка від обраних вами експертів.
Використовуючи ці шість кіл та вправно ними керуючи, ви примножите власну силу й досягнете багатьох результатів швидше за типового власника бізнесу, що дотримується зашкорублих рутин, не цікавлячись нічим новим та не маючи широкого світогляду.