Користувачка Reddit під ніком moniquesexperiments проаналізувала сотні бізнес-акаунтів в TikTok і ділиться висновками про те, який контент отримує найбільше переглядів.
Красивий продукт
Якщо ваш продукт естетично виглядає на камеру, це вже половина успіху. Наприклад тістечка брауні або кольорове мило добре підійдуть для контенту в TikTok. Якось я натрапила на сторінку компанії, яка продає порошок для прочищення каналізації. Їх відео набирають багато переглядів, бо за цим процесом справді цікаво слідкувати.
Якщо ваш продукт не належить до такої категорії, робіть ставку на те, що його виділяє. Компанія Truly Beauty продає скраб для шкіри, яких в мережі достатньо. Однак в TikTok вони часто публікують відео із їхніми кремами для сідниць і грудей, які виглядають більш незвично.
Знайдіть формулу
Витратьте час, щоб знайти той формат контенту, який приносить найбільше переглядів. Найчастіше бізнес в TikTok використовує ці три формати:
- пояснення, як використовувати продукцію;
- пояснення, як виготовляють їхню продукцію;
- пояснення, як вони ведуть бізнес.
Після того, як ви знайдете формулу, просто повторюйте її знову і знову. Truly Beauty, про які я вже згадував, не соромляться публікувати одноманітні відео і набирають мільйони переглядів.
Що робити, якщо ваш продукт не такий привабливий
Шукайте інші способи зацікавити аудиторію. Компанія keycaps, яка виготовляє кастомні клавіші для клавіатури часто використовує в роликах ASMR. Так вони показують, як звучать їх клавіші під час набору.