UPD: Причиною став технічний збій під час оновлення програмного забезпечення. В «Київстар» запевняють, що усі проблеми зі зв’язком та доступом до сервісів оператора вже вдалося вирішити.

Зранку 3 лютого стався збій у роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар». Користувачі повідомляють про те, що не можуть здійснювати дзвінки та перевірити стан рахунку. Крім цього, виникають проблеми з доступом до сайту та додатку. При цьому мобільний інтернет працює.

При спробі зателефонувати, користувач чує повідомлення про те, що на його рахунку недостатньо коштів. Не працює також код для перевірки стану рахунку — *111# та особистий кабінет у додатку «Мій Київстар».

У «Київстар» знають про проблему та працюють над її вирішенням.

Сьогодні у частини абонентів передплачених тарифних планів виникають тимчасові складнощі при дзвінках в мережі та на номери контакт-центру. В абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичному режимі. Компанія приносить вибачення з тимчасові складнощі. Наші спеціалісти вже працюють над їх усуненням і станом на 10.30 проблему вже частково вирішено. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіси. Для абонентів, які зіштовхнулись із складнощами передбачено компенсації, — прокоментували в «Київстар».