Керівник BigBlue Organic Blueberry Farm Олег Науменко розповів, які вимоги ставлять великі торговельні мережі до агровиробників.


Ритейлери хочуть мати мінімальну кількість постачальників із максимальною кількістю артикулів. Тож виробники, які прагнуть реалізовувати свою продукцію через супермаркети, повинні розуміти, які вимоги до товару ставить категорійний менеджер і керівник департаменту мережі.

Найперша мета ритейлерів — продати максимум товару, а також збільшити показники валу та обороту на полиці:

«Категорійний менеджер або керівник хоче мати можливість встановлювати максимальну націнку на товар для мережі, але при цьому не втрачати швидкість обороту товару на полиці та продавати більше. Тобто чим з більшою маржею та більшу кількість товарів продасть мережа, тим більше кінцевий менеджер отримає бонусів й зарплатні, а супермаркет — виторгу». 

«Незалежно від того, продадуть ваш товар за два дні чи за два тижні, гроші ви отримаєте мінімум через 14 днів. І весь цей час маркет буде використовувати кошти на власні потреби. Саме тому мережі вигідно робити оборот якомога більшим», —  пояснює Науменко.

Олег Науменко, Керівник BigBlue Organic Blueberry Farm

Ще один важливий пункт для ритейлерів — можливість мати системні, однорідні поставки з мінімальними витратами часу на розгляд рекламацій щодо якості, пакування тощо. Супермаркети прагнуть тактично планувати продажі та поставки товару від виробника без «але».

«Тобто кожен менеджер хоче мати прогноз хоча б на два тижні вперед потоків продукції до супермаркету, щоб вибудовувати логістику, запроваджувати акції тощо», — зазначив аграрій.

Також мережі цінують коректний, своєчасний документообіг та адекватне спілкування з постачальником.