Американська компанія Amazon відзвітувала перед інвесторами за останній фінансовий квартал 2021-го та весь рік. Ринок вперше зміг оцінити виторг від реклами. Про це пише Axios. 

  • Весь рекламний бізнес Amazon приніс $31 млрд за 2021 рік. Компанія запустила цей напрямок 10 років тому і вперше розкрила виторг. 
  • Як виявилось, сьогодні саме Amazon — компанія, рекламний бізнес якої росте значно швидше інших. Axios пише, що Microsoft, Snap та Twitter разом отримують менше рекламних доходів. 
  • Що вражає ще більше, це порівняння з YouTube. Так, Amazon заробила на рекламі $31 млрд, у той час як головний відеосервіс світу — $29 млрд. В четвертому кварталі Amazon отримала $9,7 млрд, тоді як YouTube — $8,6 млрд.

Чому це цікаво? Amazon вдається диверсифікувати свій бізнес. Зокрема, у четвертому кварталі виторг склав $137,4 млрд, близько 7% — це реклама, значна частина — AWS. Для порівняння, у Meta 99% всього виторгу — реклама, а отже, компанія залежна саме від цього одного інструменту. З іншої сторони, аналітики радять бути уважними з Amazon: вся реклама, що продає компанія — на своєму ж маркетплейсі. І якщо Amazon перестане рости, рекламні доходи також знизяться.