Український стартап RetargetApp, який працює у сфері онлайн-реклами, змінив назву на Adwisely. Стара назва не відображала всіх послуг, які сервіс запустив в останні роки.
- RetargetApp розробляє рішення, що автоматизує рекламні кампанії. Клієнт повинен лише уточнити мету кампанії та її бюджет. RetargetApp аналізує рекламну статистику клієнта, знаходить найкращі варіанти, створює рекламні кампанії.
- Стартап існує з 2015 року. За сім років існування продукт розширив лінійку послуг. Наприклад, з’явилися персональний менеджер реклами і можливість запускати і керувати рекламою Google прямо з інформаційної панелі.
«Це означає, що ми переросли свою назву – вона просто не відображає всіх переваг, які ми пропонуємо інтернет-магазинам», — кажуть в компанії.
- Назву Adwisely обрали серед 500 інших варіантів. В компанії кажуть, що сам продукт також отримає кілька нових функцій. З’явиться розділ «спеціальні кампанії» – він допоможе отримати більше замовлень за допомогою налаштувань реклами спеціально розроблених для вашого бізнесу та галузі.
- Стартап також анонсував кілька нових платформ, на яких відтепер працюватиме продукт. Однак деталі поки невідомі. Можливо це буде Twitter або Pinterest. У 2022 році команда повідомить про це на новому сайті.
- У 2020 році стартап закрив seed-раунд на $2,4 млн. В компанію інвестували BeeVentures, TMT Investments, TA Ventures, компанія Aitarget та бізнес-ангели.