Маркетплейс Kasta анонсував запуск власного онлайн-бренду одягу під назвою KASTA design. Це мас-маркет бренд для молоді. Ціни на базові моделя одягу стартують від 199 грн.

Цього разу ми вирішили здивувати українських покупців зовсім новим досвідом. Продаючи одяг протягом вже 12 років, ми накопичили таку базу знань, що дозволяє нам, та і в принципі робить логічним — запустити свою лінію одягу. Вона більше розрахована на молодіжну аудиторію, але вважаю, що кожен зможе знайти річ на свій смак, тому що будуть різні лінійки та  інова політика колекцій буде більш ніж доступна, — говорить Андрій Логвін, СЕО та засновник Kasta.

Асортимент KASTA design представлений базовими жіночими, чоловічими та унісекс моделями одягу, а також луками від інфлюенсерів, тематичними дропами і речима, створеними у колаборації з українськими дизайнерами.

Бренд випускає одяг у трьох лінійках:

  • BASIC — мінімалістичний жіночий, чоловічий та унісекс одяг на кожний день.
  • TREND — моделі, що наслідують останні тренди у світі моди. 
  • CHIC — жіночий одяг для особливих подій.

Весь одяг KASTA design можна придбати на сайті маркетплейсу — нові дропи з’являтимуться там кожен другий вівторок.

Чому це цікаво? Великий український бізнес шукає для себе нові шляхи розвитку. Одяг під власним брендом, наприклад, випускає Amazon. В Україні продукцію під власним брендом також випускає Rozetka. Це шлях для росту бізнесу і компанії готові експерементувати з ним.