9 грудня компанія Almexoft провела масштабну конференцію ALMEXOFT OPEN DAY: оновлена ​​low-code платформа Almexoft.

Almexoft Open Day – це конференція, яка зібрала в інноваційному просторі NEST (UNIT.Сity) клієнтів та партнерів Almexoft, експертів та професіоналів у сфері автоматизації та цифрової трансформації бізнесу.

Було 2 основні новини, якими поділилася компанія:

  • ребрендинг платформи;
  • анонс нової версії платформи Almexoft 3.0.

Компанія Almexoft прийшла до глобального ребрендингу платформи. Ключові модулі системи AlmexECM і AlmexBPM об’єднуються під загальним брендом і з 2022 року будуть представлені в рамках єдиної low-code платформи Almexoft. Попри трансформацію, вся попередня функціональність буде доступна в рамках єдиної платформи користувача, а політика ліцензування платформи залишиться незмінною.

В рамках анонсу нової версії платформи Almexoft з індексом 3.0 топменеджмент компанії презентував нові функціональні можливості для автоматизації бізнес-процесів та електронного документообігу, а також новий інтерфейс low-code платформи.

З презентаціями в рамках конференції виступили:

  • Ігор Приходько, СЕО Almexoft Ukraine;
  • Васильєв Микита, СТО Almexoft;
  • Андрій Кокташ, Product Owner Almexoft;
  • Медет Абенов, CEO Almexoft Kazakhstan.

Ребрендинг платформи Almexoft

Ще 5-10 років тому ринок корпоративних систем документообігу становив собою набір важких корпоративних програмних продуктів з десктопними клієнтами та застарілим дизайном, а категорії таких систем були орієнтовані на побудову номенклатурного документообігу та дотримання неактуальних державних стандартів.

Команда Almexoft ж була впевнена, що виключно процесний підхід у побудові електронного документообігу дозволить реалізувати ефективні проєкти автоматизації в будь-якій точці світу.

Варто відзначити, що такий підхід виправдав себе, і на сьогодні система є платформою, що дозволяє вирішувати різні бізнес-задачі і будувати корпоративне програмне рішення будь-якої складності. На базі платформи компанії в Україні та за кордоном вибудовують системи для автоматизації та оркестрації внутрішніх процесів (BPM), системи управління договірною роботою (CLM), системи управління корпоративним контентом та базою знань (ECM), системи класичного документообігу (EDM), а також впроваджують цифровий підпис у свою повсякденну діяльність (e-Signature).

Саме з цієї причини компанія Almexoft прийшла до глобального ребрендингу платформи. Ключові модулі платформи, AlmexECM та AlmexBPM об’єднуються під загальним брендом – low-code платформа Almexoft. Нова версія платформи буде під індексом 3.0, а для існуючих клієнтів буде доступна вже з лютого 2022 року.

Almexoft – це більше, ніж програмний продукт. Almexoft – це унікальна екосистема, що об’єднує завдяки відкритому API саму low-code платформу Almexoft, супутні сервіси, модулі та інтеграції. Наша глобальна мета – надавати клієнтам інструмент, який дозволяє максимально гнучко і при цьому просто налаштовувати будь-які внутрішні процеси, форми, звіти та інтеграції з іншими системами, витрачаючи мінімальні ресурси.

Анонс нового релізу платформи Almexoft, версія 3.0

Команда Almexoft також презентувала нову функціональність у рамках релізу платформи Almexoft 3.0, що дозволяє користувачам ще швидше трансформувати та автоматизувати процеси з урахуванням сучасних викликів, що стоять перед бізнесом. В рамках анонсу Almexoft 3.0 було презентовано повністю оновлений інтерфейс платформи, новий дашборд користувача, вікно картки процесу/документу, оновлений основний екран для роботи з документами та ін.

В новій версії low-code платформи Almexoft з’явилося ще більше інструментів для автоматизації складних бізнес-процесів та ефективного управління документообігом. Для прискорення роботи платформи та ефективної роботи з великими обсягами даних виконано перехід на числові ідентифікатори для прискорення роботи системи.

Розширено набір функцій для зручного адміністрування платформи:

  • додано нові можливості для розробки складних бізнес-правил та кейсів;
  • реалізовано нові можливості щодо успадкування даних;
  • додано новий розділ «Заплановані завдання»;
  • розширено перелік доступних полів та форм;
  • додано налаштування на завантаження оригіналу вкладення на етапі;
  • розширено налаштування делегування.

Користувачі зможуть побачити нові функціональні можливості:

  • додаткові можливості роботи з ЕЦП та її візуалізації на документі;
  • пошук організаційної структури за прізвищем користувача;
  • успадкування вкладень при створенні документа на основі;
  • нові можливості для роботи із вкладеними довідниками;
  • поліпшено мобільні додатки. Повністю перероблений інтерфейс мобільного додатка на Android згідно з рекомендаціями користувацького досвіду Google, а також значно покращено продуктивність додатку на iOS.

Обмін кейсами та досвідом автоматизації процесів та документообігу на базі платформи Almexoft

Друга половина конференції, своєю чергою, була присвячена обміну досвідом та кейсами автоматизації бізнес-процесів та електронного документообігу на базі платформи Almexoft від найбільш інноваційних компаній та банків: Moneyveo, MTI Group, Accordbank, Concordbank, Radabank, ESKA Capital.

Також особливу увагу було приділено формуванню ділових зв’язків, створенню та розвитку мережі професійних знайомств, обговоренню глобальних трендів щодо переходу на електронний документообіг та в частині автоматизації процесів за допомогою сучасних інструментів. Спікери та клієнти поділилися особистим досвідом використання системи та налаштування процесів «з перших рук».

Клієнти Almexoft виступили з такими доповідями:

Кейс Moneyveo. Як з бізнес-процесами йти до «краще», якщо і так добре, — Сергій Сінченко, COO, Moneyveo, Тимощук Романа, Керівник групи з управління бізнес-процесами, Moneyveo
Кейс Radabank. Використання функціональних можливостей low-code платформи Almexoft для вирішення повсякденних банківських завдань, — Віктор Цикалюк, Начальник операційного департаменту, Radabank
Кейс ESKACapital. Перші кроки щодо автоматизації фінансового лізингу, — Дубецький Андрій, Chief innovation officer, ESKACapital
Кейс MTI Group. Безшовна інтеграція low-code платформи Almexoft із сервісом Вчасно. Весь життєвий цикл електронного документа в єдиному інтерфейсі – внутрішні погодження та обмін з контрагентом, — Шаміна Наталія, Керівник служби адміністративного управління, MTI Group:
Кейс Concordbank. Інтеграція платформи Almexoft з іншими програмними комплексами банку, — Старостенко Дмитро, Директор департаменту стратегічного розвитку, Concordbank
Кейс Accordbank. Як організувати електронний документообіг та обмін документами з контрагентами у рамках екосистеми Almexoft, — Франчук Олексій, ІТ-Директор, Accordbank

Із записами виступів спікерів ви можете ознайомитись на нашому YouTube-каналі.

Також у рамках конференції було проведено панельну дискусію, на якій спікери та гості конференції обговорили отриману інформацію та виклики, що стоять перед бізнесом пов’язані з автоматизацією та цифровою трансформацією бізнесу, а також поділилися ідеями для формування конкурентної стратегії цифровізації бізнесу.

 До зустрічі на Almexoft Open Day 2022.