Як перетворити Black Friday з витрати на інвестицію?

Сприйняття Black Friday як свята імпульсивних покупок та дешевого допаміну стає моветоном. Замість прискіпливого порівняння цінників чи скуповування речей, про які ви забудете наступного ж дня, вкладіть кошти у те, що залишиться з вами надовше, збільшить вашу вартість на ринку праці або покращить бізнес-показники — в освіту.

Бізнес-школа Laba розповідає про 5 скілів, які драйвитимуть розвиток бізнесу та кар’єри.

До Black Friday обрані курси школи можна придбати набором зі знижкою до 50%. Потрібно лише вибрати бажаний напрям або зібрати набір самостійно в конструкторі Skills Pack, обираючи необхідні курси. Ось кілька варіантів:

Фінансове моделювання

Фінансова функція не обмежується звітами план-факт. Вивести її із захисної та ретроспективної позиції у наступальну можна завдяки фінансовому моделюванню.

Навчившись правильно будувати фінансову модель, ви зможете візуалізувати майбутнє бізнесу: знатимете, як діяти, якщо зміниться курс валют, та розумітимете, яку саме позику потрібно взяти за півроку, щоб компанія продовжувала зростати у тому ж темпі.

Аналізувати та прогнозувати бізнес-показники ефективніше у Laba вчить Віктор Рижов — заступник фінансового директора в «УкрАгроХолдинг» та співзасновник компанії Bintels, що розробляє та впроваджує бізнес-аналітику на базі Microsoft Power BI.

Оптимізація бізнес-процесів

На кожному етапі життєвого циклу бізнес потребує різних підходів до управління. Як мотивувати команду на старті, коли з хаосу потрібно створити процеси? Коли починати і завершувати активне наймання, а коли — час скорочувати штат? У цих рішеннях не слід покладатися на інтуїцію, адже їх можна засновувати на даних.

Розібравшись у процесному підході, власники бізнесу зможуть оптимізувати організаційну структуру, а керівники департаментів — краще організувати співпрацю між відділами.

У Laba ви навчитеся моделювати, структурувати та спрощувати бізнес-процеси у Романа Мірошніченка. Він знає, як побудувати компанію з нуля та масштабувати зрілий бізнес, адже очолював Uber під час виходу на український ринок, а нині — керує українським офісом BlaBlaCar.

Маркетингове планування

Маркетинг — це не спорадичні акції й постинг у соцмережах, а ключова функція бізнесу. Щоб вона працювала справно та генерувала прибуток, потрібен системний підхід. Почніть з аналізу ринку та розуміння клієнта, щоб підібрати правильне позиціонування та скласти коректний customer journey. Навчіться планувати маркетингові активності, що використовуватимуть лише релевантні канали комунікації та вкладатимуться в бюджет.

У Laba маркетинг викладає Юрій Гладкий — CEO та засновник бренд-маркетингової агенції Grape, який працював з Visa, «ПриватБанк», Monobank, «Сільпо», Prom та OLX. Він навчить планувати маркетингові активності та обирати найефективніші канали, а також пояснить, як створити маркетинг-відділ, що драйвитиме прибуток.

Брендинг працедавця

Важлива цільова аудиторія бізнесу, яку часто недооцінюють, — це його працівники.

Як бізнесу доносити свою цінність, щоб до команди приєднувалися не лише сильні спеціалісти, а й ті, хто матиме потрібний майндсет? Що зробити, щоб працівники стали амбасадорами бренду? Та як employer marketing допоможе зменшити плинність і витрати на наймання?

Усе це можна досліджувати самостійно, роками набиваючи ґулі. А можна скоротити шлях — і за 5 тижнів дізнатися про все з курсу Laba. Його викладає Ольга Добжинська, яка будувала бренд працедавця у Ciklum, MacPaw, Luxoft та Wix, а зараз менеджерить внутрішні комунікації у Belkins.

Управління проєктами

Навіть якщо ви не працюєте в IT-компанії, опанувати проєктний підхід до роботи буде корисно, адже він дозволяє і точніше планувати, і повніше реалізовувати задумане.

Розбити бізнесовий марафон на спринти, пріоритезувати найголовніше та навчитися балансувати між тушінням «пожеж» і стратегічними цілями можна на курсі з проєктного менеджменту. У Laba його веде Тарас Федорук, Technical Program Manager у Booking.com.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук