Третього лютого користувачка твіттеру @_farba_ повідомила, що, за її інформацією, платформа українських брендів та мережа магазинів «Всі. Свої» не виплачує заборгованість виробникам одягу та аксесуарів, із якими співпрацює. За її словами заборгованості можуть перевищувати мільйон гривень. Утім бренди бояться говорити про це публічно, а через систему домовленостей не можуть відстояти свої гроші в суді.

AIN.Business підтвердили цю інформацію виробники. Компанія Kyiv Corner розповіла, що їм з грудня 2020 року не виплачують гроші, а також про те, що «Всі. Свої» підняли комісію на товари в листопаді із 30% до 50%, що значно вище за ринкову ставку.

Також у наявності редакції є лист від авторки та засновниці Ганни Луковкіною, у якому вона обіцяє бренду виплату за грудень 2021 та січень 2022 із 15 березня.

Кілька інших брендів підтвердили інформацію про заборгованість, але не захотіли говорити про це публічно. Зокрема про проблему говорили ще у червні минулого року. Також на заборгованість скаржився бренд Lihtar.

Ми отримали коментар самої Ганни Луковкіної, у якому вона підтвердила наявність проблем. Наводимо наші питання та відповідь від «Всі. Свої» повністю.

AIN.Business:

  • Чи справді «Всі. Свої» не виплачує гроші брендам, із якими співпрацює? Якщо так, то якій кількості з них і за який період?
  • Якщо це правда, то чому така ситуація склалася? Чи це пов’язано з відкриттям нових магазинів?
  • Чи дійсно ви підняли комісію для брендів з 30% до 50%? І з чим пов’язане це рішення?

Фото: Facebook Ганни Луковкіної

Ганна Луковкіна, авторка й засновниця «Всі. Свої»

Так, наразі «Всі. Свої» мають заборгованість перед своїми партнерами. 

Ми робимо брендам щомісячні виплати, але кілька минулих календарних періодів лишаються незакритими. Водночас, з кожним із партнерів ми проговорили варіанти погашення заборгованості та погодили індивідуальні графіки виплат. 

Заборгованість перед брендами виникла з початком пандемії і пов’язана з карантинними обмеженнями та значним розширенням мережі, яке ми почали за декілька місяців до карантину. Ці фактори суттєво вплинули на наші фінансові показники і спровокували заборгованість. Протягом цього часу ми робили регулярні виплати брендам, скорочуючи суми заборгованості, але на жаль, кожен новий локдаун відкладає дату повного погашення. 

Зі свого боку ми робимо все можливе, щоб закрити заборгованість якомога швидше. А саме:

  • оптимізували внутрішні операційні процеси, аби зменшити видатки;
  • оновили команду, щоб збільшувати продажі в мережі магазинів «Всі. Свої»;
  • розвиваємо онлайн–напрямок, аби зменшити залежність від карантинних обмежень.

Щодо комісійних умов роботи: відсоток комісії у магазинах «Всі. Свої» відповідає ринковим умовам і корелюється в залежності від категорії товару, який презентує виробник. 

«Всі. Свої» є найбільшою платформою, яка об’єднує тисячі українських брендів і забезпечує їх новими можливостями росту: на маркетах, в офлайн-магазинах та онлайн. Ми продовжуємо активно працювати в складних карантинних умовах та розвивати ринок локального виробника. 

Я переконана, що зі стабілізацією економічного стану та відновленням продажів, ми повернемося до звичного режиму співпраці та гідно вийдемо із непростої ситуації.

Фото обкладинки: Facebook «Всі. Свої»