Користувач Reddit під нікнеймом DGoodayle самотужки розробляє інді-ігри. У своєму блозі він поділився кількома порадами, як соло-розробнику почати та закінчити свій перший проект. Редакція AIN.UA переклала його статтю.

Сконцентруйтесь на інструментах, якими володієте

Найголовніша думка, яку я хотів би донести у тексті: немає значення, якими інструментами ви користуєтесь, продовжуйте працювати. Будь-який ігровий рушій підійде: Unreal, Unity чи Game Maker. Зосередьтесь на тих програмах, якими володієте і на створенні гри. Якщо хочете розібратись із рештою інструментів, виділіть на це окремий час, коли не працюєте над грою. 

Почніть з малого

Це проста, але важлива порада. Коли граєш в Red Dead Redemption, або натрапляєш на крутий трейлер, з’являється бажання створити щось таке ж масштабне. Однак правильною метою на початку буде маленький проект. Подбайте не лише про якісний код, але про цікавий геймплей. Гра має сподобатись користувачам.

Змиріться з поганим кодом

Користувачам не важливо, як ваша гра виглядає всередині. Працюючи над проектом ви бачите власний код і думаєте: “Це не годиться, потрібно все переробити”. Ось які питання я пропоную поставити спочатку: “Цей код працює?”, “В мене є час, щоб виправити його?”, “Я можу повернутись до проблеми, коли закінчу основні завдання?”. 

З часом усі досвічені розробники помічають проблеми в старих проектах. Це нормально, адже ви постійно розвиваєтеся. Але не варто зациклюватись на одній задачі надовго, важливо закінчити проект і проаналізувати його повністю. Головне, аби ваш код працював. 

Уникайте кролячих нір

Це незначні задачі, над якими розробники працюють тижнями і втрачають темп. Одного разу я витратив кілька днів на повний рефакторинг процедурної системи генерації світу. Виявилось, що гра цього не потребувала і я просто витратив час. Іноді важко помітити, коли потрапляєш в кролячу нору, тому я раджу завжди тримати в голові кінцеву мету.

Збирайте відгуки

Я регулярно публікую зображення проектів, над якими працю. Соцмережі, наприклад Twitter, добре підходять, щоб отримати відгуки. Однак будьте обережні з фідбеком. Іноді розробники надто піддаються впливу колег і втрачають цікавість до проекту після критики. Також я раджу познайомитись з людьми із галузі та ділитися з ними проблемами і рішеннями. 

Встановіть терміни

Більшість студій ставлять перед розробниками чіткі терміни. Їх мета – не покарати спеціаліста за порушення дедлайну, а чітко відстежувати прогрес в роботі. Коли починаєте роботу над власною грою, оберіть кілька дат, до яких збираєтесь закінчити основні етапи. Скоріше за все ви завалите терміни, але це нормально. Поставте нові дати та задачі і продовжуйте.  

Не змінюйте основу

Часто, граючи у власну гру, хочеться відреагувати практично кожен елемент. Допрацьовувати окремі місця корисно, але не забувайте про початкову концепцію. Ви можете змінювати дизайн або працювати над проблемами. Однак, коли захочете змінити фундамент, ризикуєте зруйнувати гру.