13 лютого (за американським часом) на стадіоні SoFi у каліфорнійському місті Інглвуд пройшов Супербоул, фінальна гра Національної футбольної ліги (НФЛ). Крім спортивної складової (якою європейці цікавляться рідко) Супербоул є також одним з головних рекламних майданчиків року, оскільки збирає навколо себе багатомільйонну аудиторію, а бренди завжди готують креативні рекламні ролики. Цього року показати 30 секунд реклами в перервах гри коштувало $6,5 млн.

Редакція AIN.UA зібрала найцікавішу рекламу, яка була представлена на Супербоулі-2022.

Фільми та серіали

Доктор Стрендж у мультивсесвіті божевілля

Місячний лицар

Володар перснів: Персні Влади

Світ Юрського періоду 3: Домініон

Фільми Netflix


Автовиробники

BMW

Toyota

Chevrolet

Kia

Інша реклама

Meta Quest 2

Аmazon Alexa

Turkish Airlines

Salesforce