13 лютого (за американським часом) на стадіоні SoFi у каліфорнійському місті Інглвуд пройшов Супербоул, фінальна гра Національної футбольної ліги (НФЛ). Крім спортивної складової (якою європейці цікавляться рідко) Супербоул є також одним з головних рекламних майданчиків року, оскільки збирає навколо себе багатомільйонну аудиторію, а бренди завжди готують креативні рекламні ролики. Цього року показати 30 секунд реклами в перервах гри коштувало $6,5 млн.
Редакція AIN.UA зібрала найцікавішу рекламу, яка була представлена на Супербоулі-2022.
Фільми та серіали
Доктор Стрендж у мультивсесвіті божевілля
Місячний лицар
Володар перснів: Персні Влади
Світ Юрського періоду 3: Домініон
Фільми Netflix
Автовиробники
BMW
Toyota
Chevrolet
Kia
Інша реклама
Meta Quest 2
Аmazon Alexa
Turkish Airlines
Salesforce