Додаток «Приват24» та сайт «ПриватБанку» працюють зі збоями. У користувачів зникає зв’язок з сервером, через що неможливо переказати гроші чи поповнити баланс номеру телефона.
У додатку «Приват24» регулярно зникає зв’язок з сервером, через що стає неможливим скористатися послугами банку, сайт сервісу також недоступний і показує вічне завантаження або 502 помилку. При цьому проблеми торкнулися не всі користувачів — деякі можуть вільно користуватися додатком, а «Приват24 для бізнесу» працює в штатному режимі.
В «ПриватБанку» заявили, що був тимчасовий збій у «Приват24», пов’язаний з перебоями зі зв’язком, скоро все має стабілізуватися. Крім того, в банку заявили, перебої ніяк не пов’язані з фейковою SMS-розсилкою, в якій повідомлялося що банкомати «ПриватБанка» начебто не працюватимуть 15 лютого 2022 року за технічних обставин.
Update: Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики повідомив, що це — наслідок DDoS-атаки. Від неї постраждали не лише «Ощадбанк» та «Приват24», але й сайти деяких відомств: Міноборони та ЗСУ. Також у центрі підкреслили, що загрози для коштів користувачів банку немає.
У «ПриватБанку» на запит AIN.UA повідомили, що сервіси не працювали через кількагодинну DDoS-атаку:
«”ПриватБанк” витримав DDoS-атаку протягом кількох годин. Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси не працювали. Це створювало інтенсивний трафік та деякі додаткові ускладнення з доступом до послуг. Зараз ми усуваємо наслідки DDoS-атаки та відновлюємо стабільну роботу систем».