Платформа StarsNation запустила для українських рекламодавців та блогерів CPA-модель співпраці

Читати на RU

Перша українська платформа інфлюенсер-маркетингу StarsNation запропонувала рекламодавцям та блогерам нову модель співпраці CPA (Cost per action), з оплатою за результат. CPA-програми будуть особливо цікавими для великих компаній та брендів, які працюють над розвитком інтернет-продажів. При цьому можливість заробітку відкрита для блогерів будь-якого масштабу, зареєстрованих на платформі.

З початку 2022 року платформа, крім Instagram, почала також підключати й YouTube-блогерів. Нагадаємо, StarsNation автоматизує процес пошуку інфлюенсерів та забезпечує взаємовигідну співпрацю рекламодавців і блогерів різного масштабу, від нано- та мікро- до мільйонників і знаменитостей. Сьогодні на платформі вже зареєстровано понад 3700 блогерів та 1500 рекламодавців. Докладніше про те, як працює StarsNation – в попередньому матеріалі на АІН

У чому відмінність моделі CPA?

Традиційна модель співпраці рекламодавця та блогера – робота з оплатою за публікацію. Основним показником, за яким оцінюють результат, тут виступає охоплення. На можливості блогера забезпечити певне охоплення будується базова модель взаємодії на платформі StarsNation. У рамках своєї кампанії рекламодавець, завдяки доступній через API Instagram і YouTube статистиці, може відібрати тих інфлюенсерів, які залучають цікаву йому аудиторію, оцінити їх релевантність, цінові пропозиції, надати максимально чітке ТЗ для публікацій. Така модель добре підходить для знайомства з продуктом або послугою, підвищення впізнаваності бренду, поступової підготовки аудиторії до покупок, що здійснюються нечасто, таких як меблі, нерухомість тощо.

Водночас ключовим інтересом для бізнесу залишається підвищення продажів. У моделі оплати за публікацію конвертація охоплених унікальних користувачів в нових клієнтів або замовлення здебільшого є непрозорою для рекламодавця. Як результат, у відсутності подальших продажів після купівлі публікацій звинувачують саме інфлюенсерів, беручи під сумнів цінність цього каналу для роботи з платоспроможною аудиторією.

Модель CPA, оплата за результат, вирішує цю проблему для рекламодавця. Бюджет, що закладається на інфлюенсерів, в цьому випадку витрачається виключно за фактом реальних продажів. Іншими словами, платформа StarsNation реалізувала механізм, давно відомий у контекстній рекламі, закупівлях інтернет-трафіку та арбітражі, застосувавши його до блогерів.

Яким рекламодавцям підійдуть CPA-програми?

Робота з блогерами за моделлю CPA зацікавить насамперед великі компанії, бренди, інтернет-магазини та маркетплейси, провайдерів послуг, доступних на національному рівні. У разі онлайн-продажів це товари з коротким циклом прийняття рішення про покупку: FMCG, продукція щоденного використання, косметика та ін. Модель добре працює для імпульсних покупок, може успішно застосовуватися в туризмі, банківському секторі та ін. Action в CPA може означати не лише продаж, а й реєстрацію нового клієнта, завантаження додатку, підписку. Фактично, це будь-яка відстежувана дія, яку бажає оплачувати рекламодавець.

Представники платформи звертають увагу на те, що у випадку CPA рекламодавець не може впливати ні на вміст, ні на якість публікацій. Це залишається прерогативою блогера, який самостійно прагне забезпечити максимальну ефективність реклами для підвищення заробітку.

Як стартувати рекламодавцю?

Для запуску власної CPA-програми рекламодавець звертається до StarsNation. Під час перемовин формується «оффер» програми: визначаються спеціальні пропозиції, які мотивують підписників переходити на сторінку рекламодавця та використовувати промокод, вказується винагорода блогера, додаються допоміжні матеріали (текстові, графічні) для підвищення якості публікацій. Після цього програма стає доступною у розділі «Біржа CPA».

Після запуску програми та підключення до неї блогерів рекламодавець надає платформі щотижневі звіти з продажів через промокоди та перераховує на платформу винагороду.

На платформі StarsNation вже доступно 10 CPA-програм. Кожні 2 тижні додаються 1-2 компанії із новими офферами.

Що потрібно від інфлюенсера?

У розділі «Біржа CPA» блогер обирає цікаві йому програми та приєднується, натиснувши відповідну кнопку. Після цього він має 72 години, щоб зробити першу публікацію, яка містить спеціальну пропозицію, і надати посилання платформі. Таким чином блогер підтверджує свою участь у програмі. В іншому випадку блогер виключається з програми, звільняючи місце для інших інфлюенсерів.

Після підтвердження участі блогер може працювати з програмою в будь-якому зручному для нього форматі. Платформа рекомендує рекламодавцям створювати оффери тривалістю не менше 1 місяця (краще квартал), щоб у інфлюенсера було достатньо часу поекспериментувати і визначити найбільш «працюючий» в його випадку спосіб донесення пропозиції до аудиторії.

Кошти від рекламодавців зараховуються на рахунок блогера на платформі. Виведення коштів стає доступним при досягненні балансу 300 грн і здійснюється наступного місяця після запиту блогера. Механізм схожий із виплатою заробітної плати. Платформа має статус податкового агента, всі виплати блогерам здійснюються офіційно, з утриманням податку з доходу фізосіб та військового збору.

Як успішно працювати в CPA?

Блогеру необхідно поцілити в потребу аудиторії, публікація має швидко знаходити відгук у якомога більшої кількості підписників. Максимально скоротивши час отримання винагороди, блогер забезпечує собі мотивацію для подальшого розвитку в програмі. Рекламодавцю варто звернути увагу на універсальність пропозиції. Товари або послуги з довгим циклом вибору та покупки, наприклад, коштовна техніка – не найкращий варіант для CPA.

Перевагою CPA є те, що з програмою може розпочати роботу інфлюенсер будь-якого масштабу. Співпраця з провідними компаніями, доступна навіть блогерам з невеликою аудиторією – відмінний старт та доробок для подальшого розвитку.

«Рекламодавцю важливо усвідомити, що, працюючи за моделлю CPA, ми як платформа не претендуємо на рядок у маркетинговому бюджеті під умовною назвою «робота з блогерами». У компанії його може не бути, чи він може бути невеликим, розписаним на дрібні продажі. Цією моделлю ми звертаємося насамперед до бюджетів на придбання інтернет-трафіку. Витрати рекламодавця на участь у програмі практично нульові, попередні оплати блогерам відсутні. Ризик мінімальний. Модель CPA добре зарекомендувала себе в середовищі вебмайстрів. Платформа StarsNation першою в Україні запропонувала її інфлюенсерам. Безумовно, для прийняття моделі знадобиться певний час. Ми готові виступити гарантом якості, відбираючи найцікавіших і найнадійніших рекламодавців та розвиваючи для них новий перспективний спосіб збільшення продажів. А для блогерів будь-якого масштабу CPA-програми – це можливість роботи з великими національними брендами, вибору кращих для себе ринків та загалом якісний крок уперед», — Сергій Дорофеєв, CEO StarsNation.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук