Сьогодні в дайджесті ми зібрали 12 вакансій для спеціалістів Customer і Tech Support з можливістю працювати віддалено або з релокейтом. Щоб підписатися на нові вакансії за цим тегом — натисніть на посилання, встановлюйте необхідні фільтри доти, поки не залишаться тільки відповідні вакансії, а потім натисніть тумблер «підписатися».

[Remote] [Support] Customer Support Specialist remote (Headway, EdTech) @Genesis

  • Мінімум 6 місяців досвіду на позиції Support Specialist в IT компанії.
  • Досвід роботи з Zendesk або іншими helpdesk-системами.
  • Хороший рівень письмової англійської (Advanced та вище).
  • Бажання працювати в команді та бути проактивним.
  • Відповідати цінностям команди (SELECT).

[Remote] [Support] Customer Support Representative @WOW 24/7

  • Володієш письмовою та розмовною англійською мовою на рівні B2 / С1.
  • Працював в сфері support або маєш досвід роботи з онлайн-чатами (не обовязково).
  • Вмієш швидко відповідати на запити.
  • Розвиваєш time-management skills.
  • Вмієш пояснити складне простими словами.
  • Можеш працювати в режимі мультизадачність.
  • Навчишся самостійно і швидко приймати рішення.
  • Маєш бажання допомагати людям.

[Remote] [Support] Customer Support Representative зі знанням французької @WOW 24/7

  • Володієш французькою мовою (усна та письмова від В2 та вище).
  • Ініціативний та є бажання працювати.
  • Маєш чудові міжособистісні навички.
  • В тебе добре розвинені організаційні навички та time-management skills.

[Kyiv/Remote] [Support] Technical Support Engineer for Ciklum (Zerto) @Ciklum

  • Англ уровень Аппер.
  • Готовность работать с 16:00 до 01:00 по нашему времени.
  • А так же nice to have: trouble shooting experience, опыт с виртуализацией, создание виртуального, то есть искусственного, объекта или среды.

[Remote] [Support] Support Lead @Intellias

  • 5+ years of experience as a L2/L3 support specialist.
  • At least 2 years’ leadership experience.
  • Deep understanding of Microsoft enterprise office and cloud solutions: Office 365, MS Azure, SharePoint, etc.
  • Strong knowledge in network and domain systems administration and configuration, Active Directory, Windows-related policies configuring.
  • Strong knowledge of Support activities: Incident management, Problem Management, Triage and Troubleshooting.
  • ITIL will be a benefit.
  • Experience using bug tracking and task management software: JIRA, confluence, etc.
  • Good analytical, problem-solving skills and RCA methodologies familiarity.
  • Upper-intermediate English level is required.
  • Able to efficiently work both single and as a part of a team.
  • Result-oriented attitude and ability to work in time-pressing conditions.

[Kyiv/Remote] [PM] Менеджер проекта «Операционный центр» @Fintech Farm

  • Успешный опыт управления контакт-центром;
  • универсальность: различные виды коммуникаций (голосовые, чат); сервис, продажи, взыскание;
  • опыт внедрения программных продуктов по управлению бизнес-процессами КЦ (собственной разработки или ведущих мировых поставщиков);
  • умение мыслить «за рамками», масштабно, в глобальных категориях;
  • стремление к выдающимся результатам;
  • энергичность, умение вдохновить на работу других;
  • сильные управленческие навыки;
  • знание английского языка на уровне Advance и выше.

[Remote] [Support] Help desk – support @Yozmatech

  • Customer services professional with excellent attention to detail.
  • Experience in handling customer issues and crises in a production environment.
  • At least 3 years of experience in customer-facing technical support teams and Systems Engineer/system administrator.
  • Experience in application support.
  • Strong familiarity with API’s and application communication flows.
  • Excellent communication skills in English.

[Remote] [Support] Tech Support Agent @BrightFin

  • English intermediate or higher.
  • Fundamental knowledge of EXCEL.
  • Minimum 1-year experience in a Helpdesk or Tech Support Role.
  • Good problem-solving skills, analytical mindset.
  • Good client-facing skills.
  • Excellent team player, self-managed and self-motivated.

[Remote] [Support] Клиент-менеджер sales manager (аккаунт-менеджер) @Talisman Studio

  • Требуется специалист по работе с клиентами. Удалено. Возможно совмещение.
  • У претендента (у вас) предполагается наличие свободной КЛИЕНТСКОЙ БАЗЫ и опыта работы с клиентами-заказчиками. Категория наших предложений — графические дизайнерские разработки (включая web).

[Odesa/Remote] [Support] IT Account Manager, Customer Relations Dept @Continuum

  • English proficiency level not lower than Upper Intermediate.
  • Strong verbal and written communication skills.
  • Strong attention to detail, good follow-up and the ability to generate creative solutions to meet client needs.
  • Ability to demonstrate self-discipline to work independently without direct supervision.
  • Ability to prioritize, analyze, and problem solve.
  • Ability to work under pressure in a fast-paced environment.
  • Quick learner and great working attitude.

[Relocate] [Support] Gaming Technical Assistant (Help Desk) @Nordcurrent

  • Excellent knowledge of English or Russian (written).
  • Willingness to interact with players and resolve their issues.
  • Ability to work within a team.
  • Analyzing, systematizing, and presenting problems submitted by players to the game development teams.

[Remote] [Support] Оператор чату @Remote Employees

  • Знання англійської мови не нижче за Intermediate;
  • бажання працювати, навчатися та розвиватися;
  • швидкий набір тексту;
  • комунікабельність;
  • вільне володіння ПК.

Recruitika — сервіс анонімного моніторингу пропозицій про роботу від ІТ-компаній. Для тих, хто вже шукає нову роботу, не звільняючись з нинішньої. І для тих, хто просто хоче мати план Б. Дізнайтеся більше про те, як він працює тут.