Сьогодні в дайджесті ми зібрали 12 вакансій для спеціалістів Customer і Tech Support з можливістю працювати віддалено або з релокейтом. Щоб підписатися на нові вакансії за цим тегом — натисніть на посилання, встановлюйте необхідні фільтри доти, поки не залишаться тільки відповідні вакансії, а потім натисніть тумблер «підписатися».
[Remote] [Support] Customer Support Specialist remote (Headway, EdTech) @Genesis
- Мінімум 6 місяців досвіду на позиції Support Specialist в IT компанії.
- Досвід роботи з Zendesk або іншими helpdesk-системами.
- Хороший рівень письмової англійської (Advanced та вище).
- Бажання працювати в команді та бути проактивним.
- Відповідати цінностям команди (SELECT).
[Remote] [Support] Customer Support Representative @WOW 24/7
- Володієш письмовою та розмовною англійською мовою на рівні B2 / С1.
- Працював в сфері support або маєш досвід роботи з онлайн-чатами (не обовязково).
- Вмієш швидко відповідати на запити.
- Розвиваєш time-management skills.
- Вмієш пояснити складне простими словами.
- Можеш працювати в режимі мультизадачність.
- Навчишся самостійно і швидко приймати рішення.
- Маєш бажання допомагати людям.
[Remote] [Support] Customer Support Representative зі знанням французької @WOW 24/7
- Володієш французькою мовою (усна та письмова від В2 та вище).
- Ініціативний та є бажання працювати.
- Маєш чудові міжособистісні навички.
- В тебе добре розвинені організаційні навички та time-management skills.
[Kyiv/Remote] [Support] Technical Support Engineer for Ciklum (Zerto) @Ciklum
- Англ уровень Аппер.
- Готовность работать с 16:00 до 01:00 по нашему времени.
- А так же nice to have: trouble shooting experience, опыт с виртуализацией, создание виртуального, то есть искусственного, объекта или среды.
[Remote] [Support] Support Lead @Intellias
- 5+ years of experience as a L2/L3 support specialist.
- At least 2 years’ leadership experience.
- Deep understanding of Microsoft enterprise office and cloud solutions: Office 365, MS Azure, SharePoint, etc.
- Strong knowledge in network and domain systems administration and configuration, Active Directory, Windows-related policies configuring.
- Strong knowledge of Support activities: Incident management, Problem Management, Triage and Troubleshooting.
- ITIL will be a benefit.
- Experience using bug tracking and task management software: JIRA, confluence, etc.
- Good analytical, problem-solving skills and RCA methodologies familiarity.
- Upper-intermediate English level is required.
- Able to efficiently work both single and as a part of a team.
- Result-oriented attitude and ability to work in time-pressing conditions.
[Kyiv/Remote] [PM] Менеджер проекта «Операционный центр» @Fintech Farm
- Успешный опыт управления контакт-центром;
- универсальность: различные виды коммуникаций (голосовые, чат); сервис, продажи, взыскание;
- опыт внедрения программных продуктов по управлению бизнес-процессами КЦ (собственной разработки или ведущих мировых поставщиков);
- умение мыслить «за рамками», масштабно, в глобальных категориях;
- стремление к выдающимся результатам;
- энергичность, умение вдохновить на работу других;
- сильные управленческие навыки;
- знание английского языка на уровне Advance и выше.
[Remote] [Support] Help desk – support @Yozmatech
- Customer services professional with excellent attention to detail.
- Experience in handling customer issues and crises in a production environment.
- At least 3 years of experience in customer-facing technical support teams and Systems Engineer/system administrator.
- Experience in application support.
- Strong familiarity with API’s and application communication flows.
- Excellent communication skills in English.
[Remote] [Support] Tech Support Agent @BrightFin
- English intermediate or higher.
- Fundamental knowledge of EXCEL.
- Minimum 1-year experience in a Helpdesk or Tech Support Role.
- Good problem-solving skills, analytical mindset.
- Good client-facing skills.
- Excellent team player, self-managed and self-motivated.
[Remote] [Support] Клиент-менеджер sales manager (аккаунт-менеджер) @Talisman Studio
- Требуется специалист по работе с клиентами. Удалено. Возможно совмещение.
- У претендента (у вас) предполагается наличие свободной КЛИЕНТСКОЙ БАЗЫ и опыта работы с клиентами-заказчиками. Категория наших предложений — графические дизайнерские разработки (включая web).
[Odesa/Remote] [Support] IT Account Manager, Customer Relations Dept @Continuum
- English proficiency level not lower than Upper Intermediate.
- Strong verbal and written communication skills.
- Strong attention to detail, good follow-up and the ability to generate creative solutions to meet client needs.
- Ability to demonstrate self-discipline to work independently without direct supervision.
- Ability to prioritize, analyze, and problem solve.
- Ability to work under pressure in a fast-paced environment.
- Quick learner and great working attitude.
[Relocate] [Support] Gaming Technical Assistant (Help Desk) @Nordcurrent
- Excellent knowledge of English or Russian (written).
- Willingness to interact with players and resolve their issues.
- Ability to work within a team.
- Analyzing, systematizing, and presenting problems submitted by players to the game development teams.
[Remote] [Support] Оператор чату @Remote Employees
- Знання англійської мови не нижче за Intermediate;
- бажання працювати, навчатися та розвиватися;
- швидкий набір тексту;
- комунікабельність;
- вільне володіння ПК.
Recruitika — сервіс анонімного моніторингу пропозицій про роботу від ІТ-компаній. Для тих, хто вже шукає нову роботу, не звільняючись з нинішньої. І для тих, хто просто хоче мати план Б. Дізнайтеся більше про те, як він працює тут.