Компанія EVO запустила платформу Help volunteer. За допомогою неї волонтери можуть створити збір коштів на потреби під час війни, а всі небайдужі – переказати будь-яку суму грошей на допомогу. Про те, як працює платформа, AIN.UA розповіли представники EVO.

Як це працює

Як зазначили в компанії, кожен волонтер, який допомагає Україні в умовах війни, може зареєструвати збір коштів. На створення платформи в спеціалістів EVO пішло 2 тижні: спочатку вона працювала тільки для співробітників EVO, а зараз – доступна для всіх небайдужих українців. 

  • Для того, щоб збирати кошти, волонтерам необхідно перейти на сайт Help volunteer.
  • Далі варто натиснути «Організувати збір», увійти через Gmail та заповнити всі необхідні поля.
  • Як тільки кампанія пройде модерацію – вона з’явиться на сайті.

Також в EVO уточнюють, що на сайті можна створити кампанію із певним строком. Як тільки назбирається необхідна сума — вона відправиться волонтеру на картку. Якщо ж до вказаної дати зазначена сума не назбиралася — надходять кошти, які вдалося зібрати. У випадку, якщо волонтеру потрібно отримати гроші швидше – він може зв’язатися з командою та залишити відповідний запит.

“Карткові дані надійно захищені згідно зі стандартами безпеки онлайн-платежів PCI DSS. Гроші нікуди не перераховуються, а зберігаються на транзитному рахунку до закінчення кампанії, а потім зараховуються на картку волонтера”, – додають в EVO.

Зображення: Help volunteer

Важливо, що на платформі будуть публікуватися тільки перевірені кампанії, а кожен збір буде проходити модерацію. В EVO зазначають, що команда платформи перевірятиме кожного волонтера (особисті дані та обовʼязково підтвердження про те, як будуть використані зібрані кошти), а також потреби, на які волонтер збирає кошти: актуальність збору на час війни та відповідність потреб вказаній сумі.

На момент виходу матеріалу, на сайті вже завершено 49 кампаній на суму близько 1 млн грн, додали в компанії.