Увечері 26 квітня 2022 року частина користувачів мережі “Київстар” зіткнулася із перебоями у роботі сервісів оператора. Жаліються на поганий зв’язок та відсутність інтернету.
Компанія уже офіційно прокоментувала подію:

Відбувся короткостроковий збій саме в роботі інформаційних систем Київстар. Наші спеціалісти вже працюють над його якнайшвидшим усуненням. Обіцяємо, що найближчим часом все полагодять й послуги будуть працювати у повному обсязі

  • У компанії поки що не називають терміну відновлення послуг і обіцяють про це повідомити додатково.
  • Абоненти, які зіштовхнулися з обмеженнями у роботі сервісів, дадуть компенсацію у вигляді додаткових послуг протягом 1-2 днів.

Update: 27 квітня 2022 року в компанії повідомили, що збій був короткостроковий, тривав кілька годин, і наразі роботу всіх сервісів відновлено. А як компенсацію абонентам, які зіткнулися з проблемою, нададуть додаткові пакети послуг (хвилини для дзвінків на інші мережи або гігабайти інтернету).