Banda запустила «Креативну січ». Рекламників залучають до боротьби на інформаційному фронті

Читати на RU

«Креативна січ» — це проект, який об’єднує та координує фахівців креативної індустрії для боротьби на інформаційному фронті. Приєднатися і створювати контент може будь-хто. Мета проекту — доносити до світу важливі меседжі про Україну.

  • Учасники «Креативної січі» будуть створювати постери, монтувати відео, писати тексти, створювати меми, допомагати постам підійматися в алгоритмах соцмереж та виконувати інші завдання. 
  • Основний канал комунікації — телеграм-канал проекту. Тут будуть публікувати задачі для учасників платформи.
  • Також ті, хто доєднався до «Креативної січі», отримають доступ до лекцій від фахівців з індустрії. Вони проходитимуть раз на тиждень.
Відео: Креативну січ

«Кожен створює стільки, скільки він сам вирішить. Обов’язків по часу чи обсягу роботи нема, але важливе бажання допомогти своїми вміннями Україні», — йдеться на сайті «Креативної січі».

Автори проекту кажуть, що одна з переваг — координація з офісом президента та ЗСУ. Кожен понеділка учасники дізнаватимуться про актуальну тему тижня з відеобрифінгу. Тема погоджується з Офісом президента.

Раніше агенція Banda разом із Міністерством цифрової трансформації України запустили внутрішню та міжнародну рекламну кампанію про українську сміливість. В її рамках білборди присвячені відвазі наших громадян вже з‘явилися в більш ніж 15 країнах світу.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук