Українська продуктова IT-компанія Boosta оголосила про запуск в Україні фонду Burner, який надаватиме SMART-інвестиції діджитал-проектам на усіх стадіях розвитку (Idea, Pre-seed, Seed, Stage A).

Як повідомили AIN.UA у фондні, Burner готовий інвестувати до $1 млн на старті з можливістю cash in фінансування до $3 млн упродовж 2 років від початку співпраці.

Як і чому зʼявився Burner

Напрямок інвестицій в стартапи почав розвиватися в Boosta з 2017 року. Серед проектів, що вже отримали інвестиції – маркетплейс цифрового дизайну MasterBundles, SEO-агенція SeoProfy, iGaming-компанія AdlerTeam та інші. У цілому, з 2017 року було проінвестовано понад 10 проектів.

Але в окремий фонд цей напрямок виокремився тільки зараз.

«Після проведення першої інвестиційної угоди до нас усе частіше почали звертатися команди, що потребували ресурсів на запуск нового проекту чи виведення вже існуючого на новий рівень. У певний момент ми зрозуміли, що наш досвід та ресурси можуть стати своєрідним трампліном для команд-початківців у виході на нові ринки та ефективного підкорення цілей», – пояснив Дмитро Бондар, співзасновник та радник інвестиційного фонду Burner.

У які проекти інвестують

  • діджитал-проекти;
  • орієнтація на ринки країн Західної Європи та Америки об’ємом від $300 млн;
  • робота у B2C чи B2C2C-форматі.

Особливу увагу засновники фонду планують приділяти проектам напрямків iGaming, Crypto, Dating, Finance та Auto.

Щоб подати заявку на отримання інвестицій, необхідно заповнити форму на сайті фонду.

Про компанію Boosta

Про Boosta

Boosta – IT-компанія, що створює та розвиває різноманітні digital-продукти (SEO, iGaming, ессе «під ключ»), заробляючи близько $20 млн на рік. Основний дохід Boosta отримує від проектів у сфері ессе та гемблінгу. На ринку ессе Boosta входить в топ-3 компаній світу. На 2020 рік в компанії працювало понад 600 співробітників. Про це засновник Boosta розповідав в інтервʼю Точка G, коротку вижимку можна прочитати тут.