Індустрія подкастингу принесе $2 млрд доларів доходу цього року і $4 млрд до 2024. Про це йдеться у щорічному звіті Podcast Upfronts Interactive Advertising Bureau і PricewaterhouseCoopers. Видання The Verge проаналізувало, що зараз відбувається з подкастами, а редакція AIN.UA переклала матеріал.
Індустрія росте не лише через збільшення кількості подкастів і часу, який люди витрачають на прослуховування. За словами керівників організації IAB, автори мають завдячувати прогресу в рекламних технологіях, які дозволяють рекламодавцям краще націлювати свою аудиторію.
Спосіб розміщення реклами в подкастах суттєво змінився за останні пару років. Динамічні розміщені оголошення становили менше половини рекламного ринку подкастів у 2019 році. Минулого року цей показник сягнув 84%. Динамічна реклама вбудовується в подкаст перед прослуховуванням або звантаженням. Перевага такої реклами у тому, що її можна зробити таргетованою, залежно від регіону.
Рекламодавці також розміщували оголошення у традиційний спосіб: на основі жанру та вмісту подкастів. Тепер ця технологія вдосконалена, щоб налаштовувати рекламу на основі розташування, віку та статі. Також з’явилися кращі методи для відстеження чи оголошення зачепили на слухача.
Розвиток рекламних технологій мав кілька наслідків. По-перше, це заохочує рекламодавців витрачати більше грошей, адже вони бачать кращі результати. По-друге, це дає змогу авторам монетизувати попередні випуски, дозволяючи продавати рекламу у старих випусках подкастів.
В одній з найбільших приватних радіокомпаній Audacy також помітили ріст: напрямок подкастів в їх бізнесі росте найшвидше, а традиційне мовлення стикається з проблемами на рекламному ринку. Рекламний дохід на радіо за рік зріс лише на 14%, тоді як подкасти закінчили рік зі збільшенням на 37%.
Для Audacy подкасти не основою бізнес-моделі. Але придбання двох студій подкастів Pineapple Street Studios і Cadence13 у 2019 році вже приносить результати. Зараз повідомляє про 32 мільйони слухачів подкастів на місяць. В тому числі завдяки шоу Fly on the Wall від Cadence13.
Про «бум аудіо» говорять не тільки вражаючи показники на ринку. Suave, подкаст із семи частин, який розповідає про життя засудженого до довічного ув’язнення, отримав Пулітцерівську премію. Авторка шоу — Марія Хінохоза — заснувала компанію Futuro Media у 2010 році та з того часу створила велику кількість подкастів.
«Коли я почула новину про те, що Suave отримав Пулітцерівську премію, відчула ніби тектонічний зсув. Подкаст завжди був скромним і я ніколи не думала, що ми можемо отримати таку нагороду», — каже Марія.
Великі платформи також реагують на популярність аудіо і працюють. На вкладці «аудіо» в додатку Patreon нещодавно з’явився фільтр. Він призначений для полегшення сортування та прослуховування подкастів у програмі. Дозволяє користувачам вибирати або вилучати завантажені чи архівовані подкасти. Нова функція вже стала доступною для користувачів iOS.
У компанії стверджують, що за останні три роки подкастинг на платформі збільшився вдвічі. «Подкасти залишаються однією з найпопулярніших вертикалей на Patreon», — каже Сандіп Раджан, керівник продукту в Patreon.