Стартап Pix, який робив рюкзаки, закривається. Що сталося

Читати на RU

Український стартап Pix, який створює анімовані рюкзаки, оголосив про закриття компанії. Про це повідомила одна із співзасновниць Pix Маргарита Рімек.

Офіційно компанія призупинила роботу ще у січні, однак лише зараз оголосили про це публічно. За словами Маргарити, найбільше компанію «підкосила» пандемія Covid-19 та криза у 2020 році.

За весь час існування Pix в компанії створили та продали близько 15 000 рюкзаків для клієнтів із понад 60 країн. Однак частину замовлень Pix Mini з останньої краудфандингової кампанії не змогли відправити замовникам. Додатки та продукти стартапу продовжуватимуть працювати.

«Спільно з бордом директорів ми вирішили закрити проект, законсервувати його та передати нашому акселератору IoT Hub для можливості перезапуску у майбутньому, при більш придатних умовах», — пише співзасновниця Pix.

Команда стартапу. Фото: Pix

Як пише Forbes, засновник IoT Hub Роман Кравченко візьме на себе роль тимчасового СЕО, проведе фінансовий і технічний аудит, збере документацію та почне пошук нових фаундерів. Перші фаундери можуть продати свою долю і зберегти бренд, назву та продукт, а нова команда вже матиме з чим працювати та що запропонувати інвесторам.

На початку IoT Hub бере на себе усі зобовʼязання і вирішує, скільки акцій матимуть засновники. Після залучення коштів та пошуку команди він передасть управління новим фаундерам.

Ще у 2019 році команду стартапу покинув один із співзасновників Іван Каунов. На його місце прийшов Андрій Гліжинський, який відповідав за виробництво. Каунов тим часом почав працювати у Finmap. Пізніше у цьому ж році стартап завершив новий збір коштів на Kickstarter. На цей раз компанія просувала модель Pix Mini – це дитяча версія рюкзака об’ємом 15 літрів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук