Українська IT-компанія Uklon, розробник однойменного сервісу виклику авто, запускає міжнародну франшизу. Серед пріоритетних ринків — країни Балтії, Польща, Словаччина, Чехія. Про це AIN.UA розповіли у компанії.
Що отримує франчайзі
- Франчайзинговий пакет включає доступ до франчбука, а також до програмного забезпечення Uklon (застосунки Uklon Driver та Uklon Rider, CRM).
- Співпраця також передбачає маркетингову, IT та консалтингову підтримку, бренд з розробленою айдентикою та можливістю локальної адаптації.
Етапи запуску франшизи:
- інтервʼю з франчайзі;
- збір франчайзі інформації з місцевого ринку;
- розрахунок фінансової моделі;
- погодження юридичних аспектів та підписання договору;
- локалізація та адаптація програмного забезпечення;
- розробка маркетингової стратегії;
- адаптація інструкцій та процесів для співробітників;
- тренінги для співробітників.
Як зазначають в Uklon, термін виходу на операційний прибуток залежатиме від специфіки локального ринку, зокрема кількості населення та середнього чека. В середньому, за даними компанії, за інвестиції у розмірі 1 млн євро він настає за 2,5 року.
Як податись?
За більш детальною інформацією про умови співпраці можна звертатися безпосередньо до співзасновника та операційного директора Uklon Сергія Смуся у Facebook.