Віталій Панченко, PPC Project Manager в агенції digital маркетингу Inweb, у своїй статті розповідає про те, що готує Google у маркетингу на 2022 рік.

Фото надане автором

Точно знаю, що в багатьох виникло питання, а що таке Google Marketing Live conference? (далі GML2022) Це — велика щорічна конференція про досягнення та анонси функцій в усіх інструментах маркетингу від Google, таких як Ads, Analytics, Search та інші. Про те, що підготував нам Google у 2022 році, далі і поговоримо.

Performance Max

Вже мабуть всі протестували відносно новий інструмент для рекламодавців: кампанії для максимальної ефективності. Google стверджує, що акаунти, які перешли на використання цих кампаній, в середньому отримують на 13% більше конверсій, тому продовжує їх покращувати та додавати нові функції.

  1. Новий інструмент для A/B тестів стане доступний по всьому світу в другій половині року.
  2. В Search Ads 360 та мобільному додатку Google Ads додано розширене керування кампаніями.
  3. Можливість налаштування експрес-кампаній (до двох тижнів) з ціллю на офлайн-продажі під час коротких сезонних подій в магазині, таких як Новий рік або ж Чорна п’ятниця.

Нові дані на сторінці статистики

Протягом року розділ «Статистика» буде доповнюватись новими відомостями та поясненнями, такими як:

  • Статистика атрибуції – показує, як ваші оголошення працюють разом на платформах Google, як-от Пошук, Медійна мережа та YouTube, щоб збільшити кількість конверсій.
Тут і надалі зображення надані автором
  • Статистика бюджету знаходить нові можливості для оптимізації бюджету та показує, як ваші витрати відповідають цілям бюджету.
  • Статистика аудиторії для власних даних показує, як сегменти ваших клієнтів, як ті, що створені за допомогою списків електронних адрес, сприяють підвищенню ефективності кампанії.

YouTube shorts Ads

Реклама у YouTube shorts

Shorts вриваються в рекламу, формат стане доступним для використання у відеокампаніях та кампаніях для додатків вже зараз. Згодом з’явиться можливість підключати фіди продуктів.

Програма лояльності у Merchant Centre

На жаль, поки що тільки для ринку США. Але це не привід не розповісти про нові можливості демонструвати вашу програму лояльності (спеціальні пропозиції, безкоштовну доставку, бали та інше) прямо на картці товарів, розміщених безкоштовно. Згодом використання програми стане доступне і у кампаніях Performance Max. Для того, щоб бачити ці відомості користувач має бути учасником програми лояльності та підписатися на її перегляд.

Ремаркетинг на основі інтересів

У Google Ads і Display & Video 360 в цьому році почнеться тестування ремаркетингу на основі інтересів, звучить дивно, але… До речі, в ході тестування будуть застосовані сигнали з нової ініціативи Google Privacy Sandbox API.

Video ads in Discover

Відеореклама у Discover

В цьому році Google планує додати до формату можливість підвантажувати короткі відеооб’єкти.

Google Audiences for Connected TVs

Аудиторії Google для СTV

Користувачі Display & Video 360 до кінця кварталу зможуть використовувати в налаштуваннях кампанії для СTV (Connected TV) аудиторії:

  • Зацікавлених покупців
  • За інтересами
  • Демографічні показники

Asset Library

Бібліотека об’єктів

Відтепер по всьому світу доступна нова «Бібліотека об’єктів», вона надає доступ одразу до всіх об’єктів необхідних для створення оголошень. Зараз можна додавати лише зображення, але згодом будуть доступні усі об’єкти які підтримує Google Ads.

Google Business Messages

Нова функція «Повідомлення в оголошеннях» дозволяє компаніям спілкуватись з клієнтами безпосередньо в оголошеннях в Пошуку.

Global site tag стає Google tag

Найближчим часом Global site tag буде перейменовано в Google tag, новий тег отримує додаткові функції, буде уніфікованим. Більше не потрібно додавати новий код для об’єднання тегів. Оновлення будуть продовжуватись, при цьому всі вже встановлені коди та теги продовжать працювати.

My Ad Center

Мій центр реклами

Ще один крок в сфері конфіденційності та безпеки. На заміну функції «Налаштування реклами» для користувачів приходить новий «Мій центр реклами» користувачі зможуть бачити який у них рекламний профіль, які дані доступні та матимуть більше можливостей контролювати які саме оголошення вони бачитимуть на YouTube, у Пошуку та рекомендаціях.

Пошукові оголошення стають візуальнішими

І знову, тільки в США. Вони чітко позначатимуться як реклама та показуватимуться в спеціальних місцях на сторінці. Також будуть додані рекламні каруселі зображень, опис товару, їх наявність тощо.

Нові функції для зручного шопінгу

1. Швидке замовлення прямо з оголошення

Google тестує нову функцію, в якій в товарних оголошеннях буде вибір, або перейти на сайт і подивитись більш детальну інформацію про товар. Або ж одразу з оголошення перейти в кошик до продавця, де вже буде обраний товар, і придбати його. Функція зменшує шлях до покупки, якщо ви впевнені в своєму виборі.

2. 3D Моделі товарів та доповнена реальність вже в пошуку Google

Нова функція, яка дозволить в Пошуку роздивитись товари з усіх боків і навіть поглянути, як вони впишуться в інтер’єр. Це покращує користувацький досвід та пришвидшує покупку. Щоб скористатись функцією, потрібно оновити наявні фіди у Manufacturer Centre.

3. Функція Multisearch

Це не зовсім про рекламу, але про Google та користувацький досвід. Нова функція Multisearch полегшує пошук товарів. Тепер просто робіть фото товару та додавайте запитання, а Google зробить все інше, що б ви отримали те, що шукаєте.

Як бачите, цікавого багато, тож очікуйте оновлень.

Автор: Віталій Панченко, PPC Project Manager в Inweb