«Робота починається з сирен»: розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 розповіли про війну (і гру)

Читати на RU

На івенті Xbox Games Showcase Extended доволі несподівано показали нові деталі про продовження культової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl від української студії GSC Game World. Але також і відеощоденник розробників, які працюють над грою під час війни. AIN.UA розповідає основне з цієї презентації.

  • Геймери дуже давно чекають на другу частину культової постапокаліптичної гри про чорнобильську зону відчуження та сталкерів, що її досліджують, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Про те, що друга частина вийде, стало відомо кілька років тому, відтоді розробники давали трохи деталей про те, якою буде гра, показували геймплейні відео.
  • Розробляє гру українська студія, тож початок повномасштабної війни росії проти України звісно вплинув на сам процес розробки та життя компанії. На івенті, зокрема, підтвердили, що реліз гри переноситься на 2023 рік.
  • Але що насправді здивувало глядачів івенту, так це показ відеощоденнику українських розробників, де вони розповідають про роботу під час війни, підвали, сирени, колег, що зі зброєю пішли захищати країну. Дивно це в першу чергу тому, що компанії по типу Microsoft зазвичай усіляко намагаються уникати будь-якого негативу на розважальних івентах. Те, що на івенті Xbox показали війну, бомбосховища та зброю — може свідчити про рівень підтримки українців з боку найбільших IT-компаній світу. Microsoft оголосила про те, що припиняє операції на російському ринку, ще в березні 2022 року.
  • У відеощоденнику розробники GSC Game World розповідають про те, як працюють під час війни. Показали, як виглядає війна в Україні: сирени, розтрощені ракетними обстрілами будівлі біля офісу компанії, розстріляний Ірпінь, евакуацію співробітників.
  • Не усі співробітники компанії мали змогу евакуюватися, на відео вони розповідають, як їхній робочій день починається з повітряної тривоги, що під час сильних обстрілів ховаються в укритті.

«Це переноска для мого кота, який загинув ще в перший день війни», — говорить один зі співробітників за кадром.

  • Community Lead Максим Ткаченко показує свою ванну: це тепер його звичайне робоче місце. Narrative Designer Дар’я Ціпкова розповідає, що вже третій місяць живе й працює в коридорі. З нею живе одноокий пес, якого врятували з-під обстрілів у Гостомелі.
  • Багато співробітників компанії пішли служити в ЗСУ. Один із них, Lead AI-developer Дмитро Ясєнєв говорить про те, що ніколи не міг уявити, що в XXI столітті, у центрі Європи може статися повномасштабна війна.

  • Українські розробники також показали ще один трейлер гри, що перегукується із вступною кат-сценою першої гри, з аварією вантажівки:
  • Раніше також стало відомо, що компанія прибрала російську мову з варіантів озвучки гри, лишила лише субтитри. Цивілізовану реакцію російської геймерської спільноти на ці новини можна почитати, наприклад, тут, у коментах. Їхнє обурення й погрози не купляти гру звучать тим смішніше, що компанія від початку війни оголосила, що гра продаватись у РФ не буде.
  • Розробники також перейменували гру, змінивши транслітерацію на українську. Chornobyl not Chernobyl.

Продовження культової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl мало вийти у квітні 2022 року, але його перенесли на пізніший термін. На неї вже почали приймати передзамовлення. Про гру відомо не надто багато, розробники розповідали, що це має бути суміш шутера із хорором, із «насиченою атмосферою». Гра буде із відкритим світом, матиме розгалужений сюжет, а вчинки головного героя змінюватимуть світ.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук