Даша Філатова — відома столична маркетологиня і за сумісництвом блогерка. Рік тому дівчина запустила проєкт Names — своєрідний плейсмент для взаємодії працівників і роботодавців із креативної сфери.
Тепер Даша втілює Names офлайн. Це буде кафе для нетворкінгу, яке почне роботу вже 1 липня. Як команда готується до відкриття закладу в умовах воєнного стану, Даша розповіла AIN.Business.
Узагалі я не рестораторка, а маркетологиня. Працюю у сфері HoReCa і вже 6 років допомагаю запускати не маловідомі в Києві заклади. Моє завдання — розробка стратегії розвитку, брендбуки та вся історія, яку ми бачимо онлайн, у соцмережах.
У мене не було мети відкривати свій заклад. Names з’явився ще рік тому як ком’юніті-проєкт. Я знала, що колись реалізую його офлайн, але не мала уявлення, у якому форматі.
На початку Names існував як сайт для нетворкінгу працівників креативної сфери: маркетологів, SMM-ників, копірайтерів, айтішників, дизайнерів. Там роботодавець міг знайти собі працівника, а працівник — роботодавця.
Сайт містив анкету людини: відеовізитка, портфоліо з найкращими кейсами, ціновий діапазон — інформація для першого знайомства. Власне, суть і була в тому, аби скоротити шлях знайомства проєкту зі спеціалістом.
На Names уже були перші заявки та відео, але після повномасштабного російського вторгнення все стало на стоп. Під час війни ми деякий час розміщували на сайті світлини людей, які зникли в окупованих росіянами Ірпені, Бучі тощо, та контакти їхніх знайомих. Та ініціатива трималася недовго, адже згодом з’явилися профільні телеграм-канали для пошуку людей.
Тобто айдентика, філософія проєкту існувала вже рік. Аж ось місяць тому мені випала можливість відкрити новий заклад у партнерстві та втілити на його базі Names. З цими людьми я працювала на іншому проєкті, допомагала як маркетолог. Тепер вони вирішили переформатувати один зі старих закладів.
Раніше там було щось на кшталт гриль-бару між Par Bar і «Ребернею». Наскільки мені відомо, заклад пропонував монопродукт, орієнтований на потік людей. Однак на Подолі на це розраховувати не варто. Люди швидше приїжджають сюди спеціально, аби відвідати якийсь заклад, тому формат не зайшов.
Тепер ми робимо на цьому місці кафе, де можна не лише поїсти, а й працювати, тусити, знайомитися. Буде смачна кухня, класний бар, кава, холодні напої. З літньою терасою Names зможе вмістити 60 людей.
Ми так швидко рухаємося тільки тому, що в попереднього закладу вже було готове приміщення на 240 кв. метрів. У тодішній ремонт та обладнання вклали $200 000, і він повністю підійшов нам за стилістикою: там просто чорні стіни й метал.
Кінцеву суму інвестицій назвати важко, бо ще не все. Та з моменту, коли я зайшла в проєкт, вдається десь заощадити. Як блогерка, я можу домовитися про особливі умови з підрядниками.
Персонал набирали новий: у команді, крім трьох керівників, працюватиме до 15 людей. Постачальники зі старої бази контактів також злетіли. Частина пішла з ринку, лишилося буквально Metro. Є труднощі з алкоголем. Наприклад, для коктейлю Martinez потрібен апероль, але його немає на складах. Є певні труднощі з доставкою, тобто ми змушені трохи викручуватися.
Водночас багато великих компаній, наприклад обсмажувальники, з якими ми працюємо на умовах кешбеку, ідуть назустріч і пропонують лояльніші умови співпраці.
Заклад почне роботу 1 липня і працюватиме з 9:00 до 21:00. Звісно, після нашої перемоги будемо відкриті довше. Попит уже дуже великий: я маю велику аудиторію, також ми запустили кілька маркетингових історій.
З-поміж іншого, у Names плануємо проводити бранчі й лекції з маркетингу, організовувати буккросинг, аби це була інтелектуальна історія. Також зробимо там шоурум з одягом мого бренду. Загалом буде дуже нетипове кафе.