Інтернет-магазин дитячих товарів Panama.ua виходить з групи компаній MakeUp та об’єднує зусилля з конкурентом Pampik. Це великий онлайн-магазин дитячих товарів, який контролює інвесткомпанія Dragon Capital. Про це повідомляє Forbes.

  • Обʼєднуються лише доставки Pampik та Panama. Така співпраця має допомогти з оптимізацією процесів, швидкістю і якістю виконання замовлень.
  • MakeUp вже має досвід подібної колаборації. У лютому 2022-го з цим інтернет-магазином обʼєднав свою доставку його конкурент Parfums.ua. Цей сайт косметики, як і Pampik, контролює інвесткомпанія Dragon Capital.
  • За даними SimilarWeb, у травні 2022 року Pampik відвідали майже 200 000 разів. У Panama користувачів не набагато менше: за травень на нього заходили майже 145 000 разів.

За словами СЕО мережі «Антошка» Вадима Орлова, зараз обсяг ринку товарів для дітей впав наполовину до довоєнного. А логістика при цьому значно подорожчала. СЕО мережі «Фокстрот» Олексій Зозуля каже, що вартість, зокрема, магістральної – міжміської доставки подорожчала в 1,5 раза. Тому великі інтернет-магазини змушені об’єднувати зусилля, щоб оптимізувати роботу.