Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартап можна, заповнивши анкету за посиланням.
Softbook — це LMS-сервіс для створення та керування власними навчальними проектами. Платформа дозволяє завантажувати аудіо та відеоролики, конспекти, презентації, завдання, тести та інші матеріали для повноцінного навчання та спрощує менеджмент ваших курсів.
Засновники та команда стартапу
Засновник стартапу — Євген Суслов. Команда у нас невелика, іноді вдаємося до послуг фрілансерів.
Про що стартап
Softbook — це один із небагатьох представників в українському EdTech-ринку в галузі LMS сервісів. Ми будуємо екосистему з найкращою службою турботи та з офігенним клієнт-сервісом.
Український ринок не є нашим цільовим, але на початку війни ми почали пропонувати переносити онлайн-школи з російських платформ (GetCourse, «Антитренінги» тощо) і охочих виявилося більше, ніж ми очікували. Приблизно 30 онлайн-шкіл ми перенесли за перші 2 місяці війни, а кількість студентів, які щодня навчаються в онлайн-школах, створених на нашій платформі, близько 5000.
Що потрібно зробити, щоб переїхати до нас?
- Зареєструвати Softbook-акаунт;
- Написати у нашу службу турботу;
- Погодити терміни перенесення;
- Отримати крутий результат;
- Запросіть студентів на нову платформу.
Ми будуємо велику історію, а не звичайну LMS-платформу і якщо ви хочете стати частиною цієї історії – приєднуйтесь до нашої Softbook-сім’ї.
Яка модель монетизації
Місячна або річна передплата.
Скільки часу пішло на MVP? Яких помилок припустилися?
Важко сказати, скільки часу пішло саме MVP, ми тестували кілька гіпотез та різних моделей у рамках одного продукту, а зараз постійно покращуємо сервіс, при цьому всередині є опції, які ще на стадії MVP. Думаю, що приблизно 6-8 місяців минуло від ідеї до перших клієнтів.
Як виникла ідея створити стартап?
Великий ринок із високим темпом зростання не міг не привернути уваги, до того ж до створення Softbook ми займалися упаковкою онлайн-шкіл, тобто досвід роботи з іншими платформами був пристойний, і ми досить чітко розуміли, як і що потрібно робити.
Хто ваші конкуренти, які в них досягнення?
На локальному ринку лише кілька цікавих гравців з ким можна конкурувати, але ми більше націлені на зовнішні ринки, де є сильніші та більші гравці, такі як Thinkific, Kajabi чи Teachable.
Відрізняємося зручним інтерфейсом, лояльністю та крутим клієнт-сервісом, що відзначили наші клієнти порівнюючи як з місцевими конкурентами, так і із закордонними аналогами. На скрині діалогу із сапорту це видно 🙂
Яких конкурентів уже немає, чому в них не вийшло?
З поля зникли всі конкуренти з росії, які були досить щільно присутні в Україні. З останніх досягнень — це залучення інвестицій у розмірі $50 млн. компанією GetCourse, але там не дуже прозора історія.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
Ринок онлайн-освіти дуже великий і має досить стабільне зростання близько 16% на рік. Також у 2020 році було неймовірне зростання через пандемію.
Ринок зростає і на ньому вже є єдинороги, наприклад, Kajabi має капіталізацію близько $2 млрд, а Udemy — $3,3 млрд. Я бачу величезний потенціал цього ринку та те, що можна тут збудувати.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Зовнішніх інвестицій поки що не залучали, але ведемо переговори з кількома потенційними партнерами. До сьогодні більше інвестували свій час та гроші. Ми не відкидаємо пропозиції, якщо комусь цікавий цей напрямок і те, що ми робимо – із задоволенням поспілкуємось, зв’яжіться зі мною у фейсбук. 🙂
Чого вдалося досягти?
На сьогодні на платформі створено понад 400 курсів та 6000 уроків, і ці цифри зростають щодня. Більш детальну інформацію віддаю перевагу обговорювати у вужчому колі з партнерами.